سردار سرتیپ سید تیمور حسینی  با توجه به برگزاری شهرآورد حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در ساعت ۱۷ و حضور علاقمندان در استادیوم آزادی این طرح  با استقرار اکیپ های پلیس راهور برای کنترل و مدیریت ترافیک متراکم در اطراف ورزشگاه آزادی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه پارکینگ های ورزشگاه آزادی و معابر اطراف آن موظفند با ظرفیت کامل و چینش منظم پذیرای خودروهای شخصی باشند، گفت: اصل اجرای طرح ویژه ترافیک از ساعت ۱۲ روز جمعه اعمال خواهد شد.

سردار حسینی از پیش‌بینی اتوبوس و مترو برای رفت و برگشت علاقمندان به دیدن بازی در ورزشگاه، با توجه به تعداد زیاد جمعیت مشتاق خبر داد.

وی با بیان اینکه همیشه دربی استقلال و پرسپولیس مشکلاتی به لحاظ ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه آزادی ایجاد می کند ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری و مسئولان ورزشگاه آزادی، مترو و اتوبوسرانی شرایط مساعدی برای رفت و آمد روان مردم فراهم شود.

سردار حسینی به مسافرت های پایان هفته و همزمانی بازگشت انبوه خودروها با سیل جمعیت پس از پایان بازی عصر جمعه به تهران اشاره کرد و افزود: بزرگراه های شهید خرازی و فتح و جاده مخصوص به عنوان مسیرهای جایگزین برای خودروهایی که از غرب به سوی به تهران در حرکتند؛ اعلام می شود .

وی از مردم خواست با توجه به ترافیک سنگین آزاد راه تهران- کرج با صبر و حوصله و رعایت مقررات، رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به مردم توصیه کرد: کسانی که عصر جمعه قصد بازگشت دارند، ساعات ابتدایی روز جمعه را انتخاب کنند تا حداکثر ساعت ۱۵ به تهران برسند و درگیر ترافیک سنگین نشوند.