بهره برداری از پروژه دوگاز در سال جاری/ باز شدن گره ترافیکی ورودی غربی پایتخت

گروه اجتماعی-احمد دنیامالی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکارنیوز با اشاره به روند پیشرفت پروژه دوگاز در منطقه 21 شهر تهران عنوان کرد: مشکلات سازه ای این پروژه برطرف شده است و آنچه که اهمیت دارد این است که ارتباط این پروژه به تونل در دست احداث چیتگر یا ادامه بزرگراه حکیم ایجاد شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در نقطه اتصال پروژه دو گاز به ادامه شهید حکیم تعدادی معارض ملکی وجود دارد که در حال مذاکره برای تملک و برطرف شدن است.

وی با اشاره به معارض هایی که بر سر راه پیشرفت این پروژه بوده است، اظهار کرد: پروژه دوگاز برای حل مشکلات ترافیکی سه راه اندیشه در منطقه 21 و نیز ورودی غربی تهران با هدایت بار ورودی شهریار و شهر قدس به صورت مستقیم به بزرگراه حکیم و همت در نظر گرفته شده است.

دنیامالی در پایان با اشاره به این که اتمام این پروژه نیاز به گسترش حمل و نقل عمومی را در این محدوده افزایش می دهد، گفت: این پروژه به دلیل معارض هایی که ذکر شد در سال 94 به بهره برداری نرسید. اما با رفع مشکلات در سال جاری مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.