پرونده قتل دختر افغانی قاطعانه پیگیری می‌شود

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران، با محکومیت قتل ستایش قریشی دختر شش ساله افغانستانی، گفت: این حادثه دل مردم ایران و علی الخصوص ورامینی‌ها را به درد آورد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی مدت‌های مدید میزبان اتباع کشور دوست و برادر افغانستان بوده است، تصریح کرد: دولت و مردم ایران همواره در طی رنج‌هایی که بر ملت افغانستان روا داشته شد در کنار آنها بودند و رنج‌های این ملت برای ما همچون رنج بر ملت خوادمان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از لزوم برخورد قاطعانه با قاتل دختر شش ساله افغانستانی سخن گفت و تاکید کرد: مجلس شوای اسلامی این موضوع را پیگیری خواهد کرد و طبق قوانینمان با قاتل ستایش قریشی برخورد خواهیم کرد.

نقوی حسینی همچنین خاطرنشان کرد: برای دستگاه قضایی جمهوری اسلامی تفاوتی بین قتل دختر ایرانی و دختر افغانستانی وجود ندارد به همین دلیل ما قاطعانه پیگیری ان پرونده هستیم تا مسبب این قتل به سزا عمل ننگین خود برسد.

وی در پایان تصریح کرد: درباره اینگونه حوادث مطابق قوانین جمهوری اسلامی موضوع را دنبال می‌کنیم و هیچ تفاوتی بین اتباع ایرانی و خارجی وجود ندارد؛ من به عنوان نماینده مردم موضوع را بدون تفاوت پیگیری می‌کنم.