کمک صد میلیون تومانی به یک بیمار توسط سمن‌ها

مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری نتیجه اقداماتی که در رابطه با باغ دروس انجام شده را اعلام کند.

وی درباره ستاد توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌های شهرداری تهران اظهار داشت: آنچه که در سمن‌ها می‌گذرد نوعی گلایه را به همراه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: آیین‌نامه‌ها و عدالت در ستاد توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد شهرداری تهران رعایت نمی‌شود و همین طور اهداف سمن‌ها دنبال نمی‌شود.

شاکری گفت: بنده نامه محرمانه‌ای را به ریاست شورای اسلامی شهر تهران نوشتم که اگر به آن رسیدگی نشود در جلسات بعدی آن نامه را عرض می‌کنم.

وی گفت: ستاد سمن‌ها باید صورت‌جلسه تصویب طرح‌ها را ارائه دهد و در این ستاد این اجازه به بنده داده نمی‌شود که به این موضوع رسیدگی کنم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: گفته می‌شود مبلغ 500 میلیون تومان بن بین اعضا توزیع شده تا به دیگران توزیع کند یا اینکه از سوی سمن‌ها به یک بیمار یکصد میلیون تومان داده می‌شود و این در حالی است که خیلی سمن‌ها مشکلات جدی دیگری نیز دارند.

شاکری در تذکر دیگری افزود: اقدام پلیس در رابطه با گشت 7 هزار نفری نیروهای نامحسوس قابل تقدیر است و این اقدام مشابه کاری است که شهرداری تهران در مقابله با آسیب‌های اجتماعی پرچم آن را بلند کرد و دیگران نیز باید در این زمینه یاری و همراهی کنند تا وضعیت فرهنگی و اجتماعی ما بهتر شود.

وی درباره عدد در نامگذاری‌ها، اظهار داشت: قبل از مصاحبه در این خصوص توسط آقای تشکری هاشمی معاون شهردار تهران بهتر بود با کمیسیون نامگذاری نیز که در نامگذاری‌ها حق رأی دارد هماهنگی صورت بگیرد.