در صورت عدم توجه مسئولان فاجعه عظیم در منطقه 18 رخ می‌دهد

حجت‌الاسلام ناصحی در جریان دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: اخیرا بازدیدی را از معادن شن و ماسه منطقه 18 داشتم که با سیلاب اخیر رودخانه کن یک رگه‌هایی از رودخانه به گودال‌هایی که 100 متر عمق دارند وارد شده است.

وی تصریح کرد: قطعا اگر سیل آنچنانی در این منطقه به وجود آید 100 درصد فاصله بین رودخانه و گودال‌ها می‌شکند و پل فتح و شهید بروجردی نیز از بین می‌رود و فاجعه عظیمی در شهر رخ می‌دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: بنده نسبت به اتفاقات در آینده در این منطقه هشدار می‌دهم و به نظر می‌رسد باید اقدامات لازم صورت بگیرد و اتفاقات در این محدوده در آینده بسیار خطرناک است. 

در ادامه جلسه محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ما باید نسبت به برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران پایشی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: پیاده‌رو 17 شهریور اگرچه شروع شد اما نتوانست رضایتمندی سکنه مسکونی و تجاری آن را در بر گیرد و علی‌رغم اینکه هزینه‌های بسیاری برای این پیاده‌رو صورت گرفت اما خروجی را در بر نداشت.

پیرهادی همچنین به برخی دیگر از پروژه‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: احداث دریاچه خلیج فارس نیر با صدها میلیون تومان هزینه آغاز گردید که به نظر می‌امد با احداث این دریاچه شهروندان این منطقه رضایتمندی بهتری داشته باشد اما شاهد هستیم که آپارتمان‌های اطراف این دریاچه به متری کمتر از 3.5 میلیون تومان رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تهران همراه با پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.