پایش برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران یک ضرورت است

محسن پیرهادی با اشاره به مباحث مربوط به پیاده را ۱۷ شهریور اظهار کرد: در برنامه دوم ساخت تعدادی پیاده راه در نظر گرفته شده است که اگر چنین سرنوشتی در پیش رو دارند ما باید نسبت به برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران پایشی را انجام دهیم و اگر طرحی پیوست هایش آماده نیست از اولویت خارج شود.

وی تصریح کرد: پیاده‌رو ۱۷ شهریور اگرچه شروع شد اما نتوانست رضایتمندی سکنه مسکونی و تجاری آن را در بر گیرد و علی‌رغم اینکه هزینه‌های بسیاری برای این پیاده‌رو صورت گرفت اما خروجی را در بر نداشت.

پیرهادی همچنین به برخی دیگر از پروژه‌های شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: احداث دریاچه خلیج فارس نیز با میلیاردها تومان هزینه آغاز شد که به نظر می آمد با احداث این دریاچه شهروندان این منطقه رضایتمندی بهتری داشته باشد اما شاهد هستیم که آپارتمان‌های اطراف این دریاچه به متری کمتر از ۳.۵ میلیون تومان هم فروخته نمی شوند.

این نشان می دهد که در هر پروژه ای توجه به سطوح مختلف آن ضروری است. در ابتدای هر کاری باید ببینیم مصرف کنندگان از آن پروزه چه انتظاراتی دارند اگر انتظارات سطح اول هر پروژه ای در گرفته شده و اجرا شود مطمئن باشد پروژه ها توجیه اقتصادی خواهند داشت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تهران همراه با پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی باشد.