امسال ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین در تماس مردمی از ناپدید شدن مرموز زن بارداری در یکی از روستاهای این شهر باخبر شدند. ماموران با حضور در روستا و تحقیق از اهالی متوجه شدند زن همسایه‌شان که باردار بوده، چندروزی است به طور مرموز ناپدید شده است.

 

با توجه به این‌که شوهر وی به شیشه اعتیاد دارد، گمان می‌کنند بلایی سر وی آورده باشد. این درحالی بود که همسایه‌ها مدعی بودند بوی تعفن از خانه همسایه‌شان به مشام می‌رسد. آنها زمانی که موضوع را از مرد صاحبخانه جویا شده بودند، او گفته بود همسرش به منزل خانواده‌اش رفته و بوی تعفن متعلق به گربه مرده است.

 

ماموران با به صدا درآوردن زنگ در این خانه، از مرد صاحبخانه خواستند برای تحقیقات نزد پلیس بیاید که او حاضر نشد از خانه خارج شود. بنابراین ماموران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شده و متوجه بوی نامطبوعی از داخل ساختمان شدند.

ماموران در یکی از اتاق‌ها با جسد همسر وی ـ زن باردار ـ که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند. به نظر می‌رسید چند روزی از مرگ زن باردار و جنین می‌گذرد. جسد زن جوان و جنین به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

عامل این جنایت هم به پلیس آگاهی شهرستان خمین منتقل شد. او در بازجویی اولیه به اظهارات ضد و نقیض پرداخت تا این که روز بعد به قتل همسرش و جنین وی اعتراف کرد.

 

مرد همسرکش اضافه کرد: من مدت‌هاست شیشه مصرف می‌کنم. بارها همسرم خواست اعتیادم را ترک کنم، اما نتوانستم. هر بار که شیشه مصرف می‌کردم به جان وی می‌افتادم و کتکش می‌زدم. هر دفعه پس از مصرف شیشه آن‌قدر دچار توهم می‌شدم که قدرت کنترل رفتارم را از دست می‌دادم. حدود چهار روز پیش نیز پس از مصرف شیشه دچار توهم شدم و همسرم با من شروع به مشاجره کرد.

 

وی اضافه کرد: آن‌قدر دچار توهم شده بودم که نمی‌فهمیدم چکار می‌کنم. با چاقو به جان همسر باردارم افتادم و با زدن ضربه‌هایی، او را کشتم. ساعاتی بعد که به خود آمدم، تازه فهمیدم همسرم و جنین داخل شکمش فوت کرده‌اند. آن‌قدر ترسیده و شوکه شده بودم که نمی‌‌دانستم باید چکارکنم. در این چهار روز از خانه خارج نشدم تا سرانجام دستگیر شدم.

 

سرهنگ سیدنورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی در این‌باره گفت: مرد شیشه‌ای پس از اعتراف، با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

وی به خانواده‌ها هشدار داد: به فرزندان خود آموزش‌های لازم را بدهند و از خطرات مصرف موادمخدر از جمله شیشه آگاه کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم. افراد معتاد علاوه بر این که به جان و مال خود آسیب می‌ رسانند، جان اعضای خانواده و افراد جامعه را نیز به‌خطر می‌اندازند وحوادث جبران‌ناپذیری را رقم می‌زنند.