جزئیات پرونده شکنجه مادر و ۲ دختر

علی موحدی راد اظهار داشت: این پرونده با گزارش یکی از همسایگان اعظم شاکی پرونده وارد مرحله پیگیری قرار گرفت چرا که او مدعی شده بود چند روزی است از اعظم و دخترانش اطلاعی ندارد و با توجه به اینکه کتک کاری‌هایی قبلا نیز توسط همسر اعظم صورت گرفته بود و همسایه‌ها نیز شاهد این بحث و جدل‌ها بوده اند و بارها شنیده بودند که همسر اعظم وی را به قتل تهدید کرده بنابراین این غیبت چند روز این شهروند را به این موضوع  نزدیک کرده بود که شاید اعظم و دخترانش به قتل رسیده باشند.

وی افزود: پس از شناسایی و بازداشت مرد شکنجه گر و اعزام اعظم و دخترانش به بیمارستان، پزشکی قانونی صدمات وارد شده را تایید کرده است اما باید منتظر بود تا شرایط جسمی و روحی این خانواده بهبود پیدا کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: دادستان خراسان رضوی دستور پیگیری ویژه برای پرونده این مرد شکنجه گر صادر کرده است و این پرونده روال قانونی خود را طی می‌کند و قرار این متهم به دستور دادستانی تبدیل به بازداشت موقت شده و تا روز دادگاه در بازداشت به سر می‌برد.

وی عنوان کرد: متاسفانه شدت سوختگی‌ها و زخم‌های ایجاد شده بسیار زیاد است وباید این زخم‌ها التیام پیدا کند  از طرفی شرایط روحی و روانی اعظم و دختران 8 و 6ساله اش نیز باید بهبود پیدا کند و پس از اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی، دستگاه قضایی نیز تصمیم گیری می‌کند.