شورایاری ها، بهترین بخش خصوصی برای اداره مجموعه های ورزشی شهرداری

گروه اجتماعی-حجت الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری افکارنیوز با اشاره به بررسی وضعیت مجموعه های ورزشی شهرداری در کمیته ورزش شورای شهر، عنوان کرد: متاسفانه این مجموعه ها توسط شهرداری به بخش خصوصی واگذار شد که در پی چنین اقدامی اکنون شاهد تخریب آنها هستیم.

 

وی با اشاره به نارضایتی مردم از اداره مجموعه های ورزشی شهرداری توسط بخش خصوصی اظهار کرد: شهروندان در حال حاضر از وضعیت ظاهری، ارایه خدمات و حتی قیمت ها در این مجموعه ها رضایت ندارند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به فراز و نشیب های بسیار اماکن ورزشی در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: بخشی از این مجموعه ها در اختیار سازمان ورزش شهرداری است و بخش دیگر در اختیار مناطق. قسمتی از این مجموعه ها نیز به بخش خصوصی سپرده شده است که منجر به ایجاد ناهماهنگی در فضای ورزشی شهر شده است.

ناصحی با تاکید بر این که در تلاش برای یکپارچه سازی تمامی اماکن ورزشی شهرداری در زیرمجموعه سازمان ورزش هستیم، گفت: باید نظارت عالی تمام اماکن ورزشی حتی آنچه که در اختیار مناطق است بر عهده سازمان ورزش باشد تا مطالبه شورای شهر و نیز شهروندان هم به طور کلامل متوجه این سازمان شود.

حضور بخش خصوصی در مجموعه های ورزشی شهرداری غیر قانونی است

این عضو شورای شهر با تاکید بر انتقاد و اعتراض اعضای شورای شهر نسبت به حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش شهرداری ادامه داد: این موضوع اقدامی غیر قانونی است که منجر به ارایه مدیریت نامطلوب در این مجموعه ها شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به این که در حال حاضر بخش خصوصی هیچ پاسخگویی به شورای شهر ندارد، گفت: در صورتی که بخش خصوصی بخواهد در حوزه ورزش شهرداری باقی بماند و فعالیت کند از دید شورای شهر بهترین بخص خصوصی شورایاری ها به عنوان منتخب مردم هستند که هم به شورای شهر پاسخگویی دارند و هم امکان ادامه نظارت شهرداری بر فعالیت آنها وجود دارد.