آیا ما ثروتمندیم که یارانه‌مان را قطع کرده‌اند؟

به گزارش افکارنیوز،در زیر نامه ی یکی از هموطنان مان را می خوانید که برای افکارنیوز ارسال کرده اندو دلیل فقر و از کارافتادگی همسر قادر به گذران زندگی نیستند ولی با این وجود دولت یارانه نقدی آنها را قطع کرده است.

ما نه خانه داریم و نه ماشین! الان نزدیک به ٥ سال است همسرم بیمار است و خودم در منزل از او نگهداری میکنم و ماهانه ۵۰۰ هزار تومان فقط کرایه منزل می‌هیم ﴿این مبلغ جدای هزینه خرید دارو برای همسرم است﴾. کل حقوق همسرم الان زیر یک میلیون تومان است.

حساب حقوق بازنشستگی (از کار افتادگی) و یارانه ما، هردو یکی است و الان هم مقداری پول در حسابمان موجود است.

در ضمن من یک پسر دارم که مشغول به کار است و برای زندگی و آینده خودش پس انداز میکند و من وجداناً اگه بدونم به حق این سهم یارانه ما را قطع کردن، هیچگونه اعتراضی نخواهم کرد!

ضمنا شوهر من رزمنده بوده و سالها برای کشورش توی جبهه جنگیده، ولی نه سهمیه‌ای دریافت می‌کنم ونه ایشون اصلا مایل است کسی اطلاع پیدا کند و معتقد است که برای خدا و کشورش جنگیده است.

حالا هرجور شما می‌دانید فکر کنید و ببینید این حق است منی که همسرم بیمار است و زیر یک میلیون تومان حقوق می‌گیرد، یارانه ۴۵۵۰۰ ما قطع شود؟ با این همه گرانی، این مبلغ به کجای مملکت لطمه میزند که یارانه ما را قطع کرده‌اند؟

من به والله نمیدانم کجا اعتراض کنم تا کسی صدای من و فرزندانم را به گوش این آقایان برساند. به سایت یارانه هم برای اعتراض مراجعه کرده‌ام، ولی هیچ گزینه‌ای برای این منظور نداشت و با پیام "هیچگونه تغییری در یارانه شما اعمال نشده است" مواجه شدم، در صورتی که از فروردین ماه هیچ پولی به حساب ما ریخته نشده است! ممنون می‌شوم کمکم کنید.

امضاء: زهره.خ