براساس اظهارات نعمتی، شهروند ساکن فردیس کرج، روز گذشته ششم اردیبهشت حوالی ساعت ۱۵ در منطقه فردیس کرج، دو نفر پیمانکار اداره گاز که برای تعویض یک کنتور خراب به منزل مسکونی این مشترک مراجعه کرده بودند که به علت سهل انگاری و کوتاهی در رعایت اصول ایمنی، باعث وقوع انفجار در این خانه و سوختن چهار نفر از جمله خودشان و همچنین تخریب وسایل و وارد شدن خسارت به این منزل شده‌اند.

 

مامور گاز با تست نشت گاز با فندک خانه را منفجر کرد! + تصاویر

 

براساس اظهارات این شهروند، پیمانکاران ناشی با وجود قطع نکردن رگلاتور ورودی گاز به منزل، اقدام به تعویض کنتور خراب با کنتور سالم کرده‌اند که این کار باعث تجمع گاز در راه پله منزل شده و ماموران شرکت گاز نه تنها اقدامی برای بازکردن در و پنجره‌ها نکرده‌اند، بلکه به طرز ناشیانه‌ای با فندک اقدام به نشت یابی گاز کرده‌اند که انفجار گاز باعث ورود خسارت به خودشان، ساکنان و خود منزل شده است.

 

مامور گاز با تست نشت گاز با فندک خانه را منفجر کرد! + تصاویر

 

گفتنی است ماموران گاز در بیمارستان شهید مدنی کرج و دو زن مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری در تهران بستری شده‌اند و در انتظار مراحل درمان هستند. این شهروند با طرح این سوال که شرکت گاز چه نظارتی بر ماموران و پیمانکاران اعزامی به منازل دارد، ادامه داد: مشترکان با اعتماد به شرکت گاز جان و مال خود را در معرض چنین خطراتی قرار می‌دهند و شایسته است نظارت دقیق‌تری بر چنین امر خطیری انجام بگیرد.