به گزارش ایسنا، سرگرد نصرالله اميري با بيان اينکه صاحب آموزشگاهي از دريافت عكسها و مطالبي از طريق ايميل كه خانوادهاش را در آستانه فروپاشي قرار داده بود اعلام شكايت كرده است، اظهارکرد: پس از طرح شكايت بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: پلیس در تحقیقات خود متوجه شد فردی ایمیل شاکی را به دست آورده و از این طریق عکس‌ها و تصاویر دستکاری شده را به وی ارسال ‌کرده است.

امیری تصریح کرد: ماموران پلیس فتا در نخستین مرحله، متهم را که دختر جوانی بود، شناسایی کردند و پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک لازم، وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

امیری خاطرنشان کرد: با دستگیری متهم، مشخص شد وی پیشتر در آموزشگاه شاکی مشغول به کار بوده و از این طریق ایمیل وی را به دست آورده و اقدام به ارسال تصاویر دست کاری شده کرده است.

وی با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده متهم علت و انگیزه خود را ازدواج با شاکی عنوان کرده است گفت: متهم وقتی متوجه می‌شود وی با دختر دیگری ازدواج کرده است، به وی حسادت کرده و تصمیم گرفته با دستکاری تصاویر و ارسال آنها فرد مورد علاقه‌اش را اذیت کند.

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی زنجان خاطرنشان کرد: با این اقدام متهم، خانواده شاکی در معرض فروپاشی بود که اقدام به موقع پلیس در شناسایی و دستگیری متهم از این اتفاق جلوگیری کرد.

وي به شهروندان توصيه كرد: رمز عبور، پست الكترونيك و اطلاعات شخصي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.