نوجوان ۱۵ ساله قاتل زنجیره‌ای/۱۲۰ ضربه چاقو برای لذت‌ قتل

«جیمز فیرودر»(James Fairweather)، نوجوان 15 ساله به جرم ارتکاب قتل‌های سریالی در انگلیس به 27 سال زندان محکوم شد.

بر اساس این گزارش، این نوجوان 15 ساله مرتکب قتل‌های سریالی شده است که برای توصیف آنها از اصطلاحات «وحشیانه، بی‌امان و ناجوانمردانه» استفاده شده است.

یک نوجوان که از او به عنوان «هیولا» یاد می‌شود به اتهام قتل دو نفر غریبه بازداشت شد و باید 27 سال از عمرش را در زندان سپری کند.

«رابین اسپنسر»(Robin Spencer)، قاضی دادگاه «ودر» را به جرم ارتکاب قتل‌های «سادیستی» و حملات منجر به قتل تصادفی دو نفر به اسامی «جیمز اتفیلد»(James Attfield) و «ناهید آلمانا»(Nahid Almanea) در شهر «کولچستر»(Colchester) انگلیس مجرم شناخت و وی را به 27 سال زندان محکوم کرد.

طبق گزارش گاردین،  آقای «اتفیلد» مردی معلول و خانم «آلمانا» دانش‌آموز عربستانی بودند که در سال 2014 به دست وی کشته شدند.

وی درباره شیوه ارتکاب این قتل‌ها گفت:" تقلید شیوه دیگر قاتلان سریالی همچون «پیتر ساتکلیف» ساده است".

این نوجوان که فقط 15 سال سن دارد در ماه مارس 2014، آقای «راتفیلد» را با 120 ضربه چاقو  و سه ماه بعد خانم «آلمنا» را با سرنیزه به قتل رساند.

«فیرودر» مدعی شده است که در حین ارتکاب این قتل‌ها تحت تاثیر شیطان بوده است!

بر اساس گفته‌های دادگاه، واضح است که این نوجوان، قتل‌های قاتلان سریالی همچون «ایان هانتلی» قاتل سریالی «ایپسویچ» و «استیو رایت» و «پیتر ساتکلیف» را تقلید کرده و تصاویری از آنها روی تلفن همراه وی پیدا شده است.

اما قاتل زنجیره‌ای مورد علاقه او «تد باندی» آمریکایی بود که قربانیانش را از نظر جنسی مورد حمله قرار می‌داد.

«ودر» مدعی شده است که صدای شنیده است که وی را مجبور کرده این قتل‌ها را انجام دهد!

او با تقلید از دیگران قاتلان سریالی حتی برای کشتن پدر و مادر و معلم سرخانه خود نیز رویاپردازی کرده بود.

به گفته پلیس، تحقیقات برای پیداکردن قاتل این دو نفر به یکی از بزرگترین پرونده‌های پلیس شهر «اسکس» انگلیس بدل گشته بود و هزینه 2.6میلیون یورویی برای پلیس داشته است.