صبحانه ای که شکم را آب می کند!
اگر شما هم به خیل عظیم افرادی که خواهان آب کردن شکمشان هستند پیوسته‌اید، پس برایتان یک خبر خوب داریم. در ادامه قصد داریم صبحانه‌ای را به شما معرفی کنیم که با میل کردن آن، چربی‌های شکمتان را آب خواهید کرد.

این صبحانه مقوی و مغذی سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین‌ها است که به تقویت مو و بافت پوست نیز کمک می‌کند. یکی دیگر از کارایی‌های این صبحانه، از بین بردن سموم بدن و پاکسازی روده‌ها است.

صبحانه‌ای که در ادامه دستور آن را برای شما شرح خواهیم داد، می‌تواند متابولیسم بدنتان را تنظیم و عملکرد بدنتان را تقویت کند. شما از طریق میل نمودن این صبحانه موفق خواهید شد که ماهانه 2.5 کیلوگرم از وزن خود کم کنید، اما تفاوت آن در این است که چربی‌ها دور شکم هدف قرار خواهند گرفت. همان‌طور که گفتیم، از فواید دیگر این صبحانه قوی مانند بهبود بافت پوست و مو نیز بهره‌مند خواهید شد.

 

مواد مورد نیاز و طرز تهیه

5 تا 7 عدد آلوی گوشتی

یک فنجان کفیر / ماست کم چرب

یک قاشق غذاخوری تخم کتان

دو قاشق غذاخوری آرد جو دو سر

یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو

صبحانه روز بعد را عصر روز قبل آماده کنید. آلوهای خشک شده را در 100 میلی گرم آب جوش به مدت 10 تا 15 دقیقه بخیسانید.

کاکائو، تخم کتان و آرد جو دو سر را در ظرفی جداگانه‌ با هم ترکیب کنید. به اندازه یک فنجان کفیر داخل ظرف ریخته و آن را خوب هم بزنید. آلوها را نیز خرد کرده و هم بزنید و سپس آن‌ها را داخل ظرف بریزید. در نهایت نیز تمام موارد را مخلوط کرده تا ترکیب یکدستی به دست آید. در آخر آن را درون یخچال بگذارید.

از صبحانه سالم و مغذی خود لذت ببرید. شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن، متوجه آثار مثبت این صبحانه لذیذ خواهید شد. البته شاید روز اول کمی با این صبحانه ارتباط برقرار نکنید، اما قرار هم نیست که وحشت کنید. معده شما خودش از پس کار بر خواهد آمد!