توضیحات بیمارستان میلاد درباره خودکشی بیمار

رحمتی مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.

رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.

مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.

 

این در حالی است که برادرزاده این بیمار در تماسی با ایسنا مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمه‌اش تمام شده بود از او طلب 300 هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.