امنیت کشور برای مردم ملموس است

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک روز پاسدار و جانباز افزود: پاسدران جمهوری اسلامی ایران همانطور که از ابتدا نیز این سازمان ‌(سپاه) به همین منظور تشکیل شد واقعا افتخار این نظام و مردم بوده اند و در طول دوران دفاع مقدس و تمام جبهه هایی که برای اسلام و جبهه جهاد بود ، ورود پیدا کرده اند حتی در بیرون مرزهای جمهوری اسلامی نیز برای دفاع از مظلومان دفاع کردند.

 

وی گفت: این جهادها چیزی نیست که از یاد مردم برود لذا همه مردم قدردان این نعمت هستند.

 

رئیس قوه قضاییه افزود: ‌امنیتی که در این کشور است، به سبب جانفشانی و فداکاری های همین پاسداران و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و دستگاه های امنیتی است که این امنیت را باید قدر بدانیم.

 

وی گفت: این امنیتی که امروز برای مردم ما ملموس است حتی در کشورهای غربی و اروپایی نیز چنین امنیتی نیست و باید این را قدر بدانیم چرا که کفران نعمت موجب زوال نعمت است .

 

آیت الله آملی لاریجانی افزود‌: برخی با اینکه در این فضای واقعی امنیت را احساس می کنند اما منکر آن هستند و این کفران نعمت است.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به حمدلله هم مقتدر و هم دارای امنیت است که نه فقط در کشورهای همسایه نظیر آن نیست بلکه در قلب اروپا نیز چنین امنیتی وجود ندارد .

 

رئیس قوه قضاییه افزود: کارهایی که تروریست ها در اروپا انجام می دهند اینها هنوز نتوانسته اند در کشور ما ردّ پا و جای پایی پیدا کنند .

 

آیت الله آملی لاریجانی گفت: از خداوند متعال می خواهیم توفیق این نیروهای مسلح را بدهد.