ساعت 18 دیروز مردی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از پلیس کمک خواست و به مأموران گفت: من از همسایگان یک واحد در حال ساخت در خیابان انقلاب بعد از خیابان شریعتی کوچه نوبخت هستم، دقایقی قبل مرد جوانی به من مراجعه کرد و گفت که همسرش از پنجره ساختمان مشاهده کرده یک نفر قصد داشته از پشت بام این ساختمان یک جسد را آویزان کند، من نیز به سرعت با کارفرما و مالک این ساختمان تماس گرفتم.

با اعلام مراتب این خبر به مأموران کلانتری 106 نامجو، تیمی از مأموران کلانتری به محل گزارش اعزام شدند و در بررسی اولیه از ساختمان در حال ساخت شش طبقه با جسد یک مرد جوان افغانستانی به نام کریم حدودا 25 ساله در پشت بام مواجه شدند و 5 کارگری که در در اتاق نگهبانی در پارگینگ حضور داشتند را بازداشت کردند.

دقایقی بعد سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقع جرم حاضر و تحقیقات درباره این قتل آغاز شد که مشخص شد مقتول و سایر کارگران، با هم فامیل و اهل یک روستا در افغانستان هستند.

یکی از کارگران به نام نورآقا درباره جزئیات قتل به بازپرس گفت: حدود ساعت 6 بعدازظهر در حالیکه برادرم و دوستش در اتاق خواب بودند، کریم که قبلا کارگر همین‌جا بود، وارد ساختمان شد و از پله‌ها بالا آمد و من را صدا زد، من به بالای پشت بام رفتم که کریم از من خواست به رابطه نامشروع با وی تن در دهم، کریم با زور لباسم را از تنم خارج کرد، من هم دسته چوبی کلنگی که آنجا بود را برداشتم و یک ضربه به سر مقتول زدم اما جسد کریم را از دیوار آویزان نکردم، برادر و دوستم نیز در این قتل نقشی نداشتند.

پس از بررسی‌های پلیسی، کارآگاهان احتمال دادند که نورآقا قصد داشته جسد را در درز انقطاع بین دو ساختمان به پایین بیندازد اما به علت مشاهده صحنه توسط یکی از همسایگان از این تصمیم منصرف شده است.

سرانجام با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد؛ تمامی متهمانی که در صحنه قتل حضور داشتند، بازداشت شدند و با توجه به اینکه نورآقا متهم اصلی این پرونده 17 سال سن دارد، دستور اعزام وی به دادسرای ناحیه 29 نوجوانان صادر شد.