افتتاح فروشگاه عفاف و حجاب «سپاس»

 فروشگاه پوشاک ایرانی «سپاس» با هدف ترویج استفاده از محصولات ایرانی عفاف و حجاب با حضور مسئولان فرهنگسرای شهر در میدان امام حسین (ع) افتتاح شد.

در این مراسم حمیدرضا ممتازان مدیر فروشگاه گفت: در حال حاضر بالای ۲۰ تولیدکننده برای تأمین محصولات این فروشگاه با ما همکاری دارند و هدف ما از دایر کردن این فروشگاه حمایت از کالای ایرانی و بانوی ایرانی بود.

وی ادامه داد: بسیاری از تولیدکنندگانی که با ما همکاری دارند بانوانی هستند که در منزل خود و یا در کارگاه‌های کوچک کار تولیدی انجام می‌دهند که ممکن است تعدادی از آنها نیز سرپرست خانوار باشند.

ممتازان افزود: تا آخر این هفته فروش محصولات فروشگاه حجاب از ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف برخوردار خواهد بود و امیدواریم به زودی بتوانیم فروشگاه‌های دیگری نیز در سطح شهر تهران راه‌‌اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که موضوع عفاف و حجاب مطرح می‌شود اولین‌ چیزی که به ذهن‌ها خطور می‌کند موضوع چادر است در صورتی که بحث حجاب مربوط به آقایان نیز می‌شود و ما تلاش می‌کنیم در فروشگاه‌های آینده خود به موضوع پوشاک آقایان نیز بپردازیم.

مدیر فروشگاه سپاس با بیان اینکه از هیچ گونه حمایت دولتی برای راه‌اندازی این فروشگاه استفاده نکرده‌ایم، گفت: برای اینکه بخواهیم در حوزه اتفاق خوبی رخ بدهد نباید منتظر حمایت دولت‌ها باشیم چرا که شاهد بوده‌ایم در بسیاری از زمینه‌ها با سپردن کارها به بخش خصوصی موفقیت‌های بیشتری به دست آمده است. پس از شروع کار خوب است که دولت برای تداوم و استمرار کار از تولیدکنندگان حمایت کند.

وی ادامه داد: چادر، مانتو، روسری، شال و زیورآلات از جمله محصولاتی هستند که در این فروشگاه عرضه می‌شود.

 فروشگاه پوشاک ایرانی بانوان در محل میدان امام حسین (ع) خیابان ۱۷ شهریور بین خشکبارچی و اعرابی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب پذیرای علاقه‌مندان است.