۲۰ تن کالای قاچاق امحا شد

علی اکبر پوراحمد نژاد در حاشیه نخستین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امحاء این کشفیات روز گذشته(سه‌شنبه) انجام پذیرفت و در میان آنها بخشی از میوه‌های باقیمانده که مورد تأیید متولیان امر نبود نیز وجود داشت.

وی ادامه داد: در سال جاری به‌دنبال اقدامات عملیاتی برای مبارزه با قاچاق کالا هستیم و در برخورد با قاچاقچیان جدی خواهیم بود و تمامی آمارها را به طور مرتب به مردم ارائه می‌دهیم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به همکاری معاونت اطلاعات سپاه تهران و بسیج در زمینه مبارزه با قاچاق و عرضه مشروبات الکلی اشاره کرد و افزود: با توجه به همکاری‌های صورت گرفته شاهد بودیم که در سال 94 رشد قابل توجهی در زمینه کشف مشروبات الکلی انجام گرفت.

پور احمد نژاد تصریح کرد: در خصوص پرونده‌های تعزیرات نیز رشد 57 درصدی را در سال گذشته نسبت به مدت مشابه قبل از آن داشته‌ایم و در زمینه کشف تجهیزات ماهواره‌ای و تلفن همراه نیز موفقت‌هایی حاصل آمد.

وی به کشفیات البسه دست دوم نیز اشاره کرد و گفت: در زمینه کشفیات البسه رشد بسیار بالایی را داشته‌ایم و تأکید ما بر جمع‌آوری البسه دست دوم(تاناکورا) است که بعد از توقیف باید امحاء شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران به تبیین عملکرد کمیسیون متبوعش پرداخت و گفت: کمیسیون فارغ از ارزش‌های ریالی کالاهای قاچاق مکلف به برخورد است و هیچ کوتاهی نخواهد داشت چرا که قانون در این مورد برخورد سختی را پیش‌بینی کرده است.

پوراحمد نژاد اظهار داشت: ناامن کردن استان برای قاچاقچیان کالا یکی  از اولویت‌های ما محسوب می‌شود و این اقدام ما به سایر استان‌ها نیز اشاعه یافته که امیدواریم برخورد جدی با قاچاق کالا مورد توجه واقع شود.