ساعت 22:31 شب گذشته مأموران کلانتری 134 شهرک غرب با بازپرس کشیک قتل تماس گرفتند و خبر قتل زن 65 ساله‌ای را در خیابان سرو شرقی سعاد‌ت‌آباد به بازپرس اعلام کردند.

دقایقی بعد محسن مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل پایتخت در صحنه وقوع جرم حاضر و در تحقیقات اولیه وی مشخص شد این زن توسط برادرش شصت ساله‌اش به قتل رسیده است.

تحقیقات از برادر مقتول که در صحنه قتل حضور داشت آغاز شد که وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: پدر و مادرم فوت کرده‌اند، یکی از برادرانم در آمریکا زندگی می‌کند و از محل زندگی خواهر دیگرم خبر ندارم، من و خواهرم مالک و ساکن این ساختمان سه طبقه هستیم؛ روز گذشته به علت بیماری که داشتم به بیمارستان رفتم و ساعت 2 صبح به خانه برگشتم. وقتی وارد راهرو طبقه اول شدم، خواهرم را دیدم که با سنگی که در دست داشت مقابلم ایستاده است. با حالت خشم به من گفت " تو دنبال خوشگذرانی هستی" و با سنگ به طرفم حمله کرد و ضربه‌ای به دستم زد. من هم او را بلند کردم و به زمین کوبیدم، بعد به واحدم رفتم و تا ساعت 3 بعد از ظهر خوابیدم.

وی افزود: زمانیکه از خواب بلند شدم تصمیم گرفتم برای خرید از خانه خارج شوم اما وقتی از پله‌ها پایین آمدم خواهرم را به همان شکل غرق در خون دیدم و فهمیدم که از دیشب آنجا افتاده است. بهت زده شدم و تقریبا 6 ساعت گیج بودم، حدود ساعت 9 شب تصمیم گرفتم با اورژانس و پلیس تماس بگیرم.

برادر مقتول در اظهاراتش از اختلاف شدید با خواهرش پرده برداشت و گفت از حدود یک سال پیش که مادرم فوت کرد به خانه خواهرم نرفتم.

همچنین خواهر مقتول روی تابلو اعلانات ساختمان مطلبی نوشته و خطاب به برادرش گفته بود که پول آب و برق مصرفی خودش را بپردازد.

پس از اعتراف برادر مقتول به قتل خواهرش، وی  به دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.