کره ای ها در تبریز بیمارستان احداث می کنند

محمدحسین صومی بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح بخش فوق تخصصی LTM مرکز فوق تخصصی ارزیابی و تشخیص بیماران مصروع اظهار داشت: همه ما کاری جز حل مشکلات بیماران را بر عهده نداریم و موظف هستیم در مسیری حرکت کنیم که بتوانیم جوابگوی همه مشکلات موجود در جامعه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نیازهای واقعی مردم فراتر از آن چیزی است که مطرح می‌شود، افزود: در عرصه سلامت با دو موضوع تقاضا و نیاز روبه‌رو هستیم که آنچه را که خودمان می‌فهمیم نیاز بوده و آنچه بیماران درخواست می‌کنند تقاضاست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ادامه داد: در این مجموعه به دنبال این هستیم و طرحی تهیه کردیم که 200 نفر از بیماران مزمن را خارج و در محیط آسایشگاهی دیگر سکنی دهیم تا فضای جدید برای توسعه سه بخش اعصاب، روان‌پزشکی و داخلی فراهم شود، چراکه با تحقق این امر راه برای کارهای جدید باز می‌شود.

وی با بیان اینکه در 12 سال گذشته توسعه آن‌چنانی نداشتیم، گفت: برای نمونه بیمارستان امام رضا (ع) که در سال 64 کلنگ‌زنی و در سال 86 راه‌اندازی شده فرسوده است و بر همین اساس به دنبال این هستیم تا بیمارستان‌های جدید را گسترش بدهیم و بیمارستان ایجاد کنیم، چراکه مردم نمی‌توانند قبول کنند در اتاق‌های 6 تخته بستری شوند.

صومی، ادامه داد: با توجه به این مسأله قرارداد بیمارستان 800 تختخوابی با کره‌ای‌ها بسته شده و در آن تأکید شد تا بخش جراحی و داخلی اعصاب وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد مرکز درمانی رازی قابل تقدیر است، گفت: با احداث بیمارستانی که کره‌ای‌ها گفته‌اند در چهار سال تمام کنند در محوطه بیمارستان شهدا، در آینده حداقل با احساس رضایت روبه‌رو خواهیم شد.