این قاتلان را شناسایی کنید + فیلم

ساعت ۵ بعد از ظهر ۹ اسفند سال گذشته، جنایتی در محدوده غرب تهرن به پلیس اعلام شد. به دنبال این خبر، ماموران راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که دو مرد جوان به صورت پیاده درحالی که هر دو اسلحه کلت کمری به همراه داشتند، مرد ۵۷ ساله‌ای به نام سعید را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شوند.

تحقیقات نشان می‌داد مقتول به خاطر مقاومت در برابر سارقان مسلح به قتل رسیده است. در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محدوده وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر  گفت: با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی برای شناسایی متهمین، دستور انتشار فیلم گرفته شده از هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شده است. از کلیه شهروندان محترم درخواست می‌شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آن‌ها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس‌های ۵۱۰۵۵۱۲۳ و ۵۱۰۵۵۱۴۱ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 

حجم ویدیو: 1.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24