چهارمین شماره هفته نامه شهر امید منتشر شد/ رسانه ای تخصصی برای خیریه ها

سرویس اجتماعی افکارنیوز - هفته نامه شهر امید در 16 صفحه و با موضوعات تخصصی خیریه ها به مدیرمسئولی محسن پیرهادی و زیر نظرشورای سردبیری منتشر می شود.

در این شماره گزارشی از فعالیت خیران ورزشکار منتشر شده که در طی سالها و دهه ها به فعالیت های نیکوکاری پرداخته اند. همچنین با خانم عزت ملک ملک گفتگو شده که به عنوان «بانوی وقف ایران» شناخته می شود.

از دیگر مطالب این نشریه خیریه می توان به گفتگو با نازنین کریمی بازیگر اشاره کرد که به همراه جمعی از بازیگران سینما حرکتی خیریه را در جهت رسیدگی به زنان بی بضاعت سینما و تئاتر آغاز کرده اند.

هفته نامه «شهر امید»در این شماره با زنی روستایی در سیستان و بلوچستان گفت و گو کرده که از زندگی در شهر دست شسته و به روستای زادگاهش بازگشته و برای کودکان روستایی بدون هیچ چشمداشت مالی و دریافت هیچ گونه حقوقی کتابخانه و کلاس‌های آموزشی برپا کرده است.

از دیگر مطالب این نشریه می توان به روایت یک جنبش سیاسی اجتماعی که نیکوکاری ها را برانگیخت و مطلبی آموزشی در زمینه جمع آوری وجوه نقدی برای امور خیریه اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌ها و نوآوری‌های این هفته‌نامه این که صفحه‌ای ویژه، برای انتشار «نیازمندیها» با نام شهر مهربانی پیش‌بینی کرده که در واقع متشکل از آگهی‌هایی کوتاه از نیازمندی‌های افراد مختلفی است که در خیریه‌های کشور و یا در «سامانه یاری شهر امید» به آدرس yari.shahromid.org ثبت شده است. این صفحه این فرصت را برای خیران و مردم فراهم می‌کند که در صورت علاقه‌مندی به مشارکت در امور خیریه به نیازمندانی که در رده‌های موضوعی مختلف، چون کمک هزینه مسکن، جهیزیه، ادامه تحصیل و درمان نیازمندیشان در یکی از خیریه‌های معتبر کشور ثبت کرده‌اند، را شناسایی کرده و در این زمینه برای کمک‌رسانی اقدام کنند.

برای دریافت اشتراک یا همکاری با هفته نامه شهر امید و انتشار اخبار خیریه‌ها می توانید با شماره 88004647 تماس بگیرید.