برخورد جدی پلیس با افراد روزه خوار در ملاء عام

همدان ؛ سردار حاجی ‌محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان بود با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نیروی انتظامی استان برنامه های ویژه ای برای این ماه پیش بینی کرده است.

وی خواستار همکاری مردم با پلیس در اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شد و از علمای دینی نیز خواست اهمیت فرایض دینی را در منابر ذکر کنند.

وی با تاکید براینکه روزه ‌خواری در ملاء عام گناه است اظهار داشت: گشت‌ هایی ویژه ماه مبارک رمضان راه ‌اندازی می شود علاوه بر این کلانتریها و پاسگاه ها نیز وضعیت روزه خواری را رصد می کنند.

مهدیان نسب از اجرای طرح تابستانه پلیس خبر داد و گفت: با توجه به ورود گردشگر در فصل تابستان به همدان، پلیس با افراد متخلف در بوستانها و تفرجگاهها برخورد می کند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ماموران مستقر در ایستگاه های پلیس با افراد مزاحم، مزاحمان نوامیس و خودروها و موتورهایی که دور دور می کنند برخورد می کنند.

فرمانده ارشد پلیس استان، از راه اندازی هشت ایستگاه حجاب و عفاف و آغاز فعالیت گشت‌های امنیت اخلاقی، آشنا کردن مردم با آسیبهای شبکه های ماهواره ای و تهدیدات نرم دشمن خبر داد و گفت: 25 درصد از مردم همدان با آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند چون دوره های آموزشی و کارگاهی بصورت چهره به چهره برای آنان برگزار شده است.