شماره پنجم هفته نامه "شهر امید" روی دکه رفت

"شهر امید" که در شانزده صفحه منتشر می شود مجله ای برای موسسات خیریه ها است که عنوان نخست این شماره "همه بچه های ایران بچه های ما هستند" را به گفت و گو با عضو هیات مدیره انجمن حامی اختصاص داده است.

در صفحات دیگر نیز "فرش قرمز خیریه ها برای زنان؛ کی می آیند" گزارشی درباره فرصت بیشتر زنان برای حضور در خیریه ها، "همچو پروانه بال می زد و مثل زنبور نیش" گزارشی درباره زندگی و فعالیت های خیرخواهانه محمدعلی کلی، "سازی که برای بیماران دیستورفی کوک شد" گفت و گو با امیر حسین طریقت، رهبر ارکستر و مدیر بنیاد خیریه ره عشق، "شهری به بزرگی تاریخ نیک اندیشی" بزرگ ترین بنیاد خیریه در تاریخ ایران چگونه از دل تاریخ سر بر آورد و مطالبی درباره معضل گرسنگی در جهان، ادبیات، شبکه های اجتماعی و ... منتشر شده است.

محسن پیرهادی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه "شهر امید" است. در سرمقاله این شماره، زیر عنوان "فراموشی همسایگی ها" آمده: "چه بخواهیم و چه نخواهیم، مسئولیت سنگینى در قبال همسایگان داریم. نمی توانیم از مسئولیت شانه خالى کنیم وقتى همسایه ما سر گرسنه بر بالین مى گذارد. در شهر امید، همسایه از همسایه خبر دارد و قطعا همه اینها که گفتیم مغایر رعایت حریم خصوصى اشخاص نیست. بیایید ژست هاى روشنفکرى و غربى را با جرأت کنار بگذاریم و به فرهنگ اصیل ایرانى اسلامى خود بازگردیم."

شماره پنجم هفته نامه شهر امید به قیمت 1500 تومان منتشر شده است.