آیت الله آملی لاریجانی:تروریست خوب و بد نداریم

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی به بحث اخراج نام سعودی از لیست کسانی که علیه حقوق کودکان عمل می کنند در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: حادثه ای بسیار مهم و از جهات مختلف قابل تأمل است که سازمان های بین المللی که برای تنظیم رفتارهای بین المللی تأسیس شده اند امروز به اعتراف مسئولان خودشان در پشت تریبون ها به صورت علنی با پول و تطمیع و فشار، کسی را که حقوق کودکان را زیر پا می گذارد یا محکوم به زیر پا گذاشتن حقوق مردم یمن است آن را از لیست سازمان ملل خارج می کنند.

رئیس دستگاه قضا گفت: واقعاً این فاجعه است و به اعضای سازمان ملل باید تسلیت گفت که چنین فاجعه عظیمی را در پیش گرفته اند.

آیت الله آملی لاریجانی افزود:‌ جمهوری اسلامی مکرر اعلام کرده است با تروریست در همه انحاء و لباسهایش مخالف است و آن را محکوم می کند.

رئیس قوه قضائیه گفت: تروریسم خوب و بد ندارد و اینطور نیست که اگر در آمریکا واقع شود تروریسم بد است اما اگر در حلب سوریه شبانه بر سر مردم بمب ها ریخته شود و یا از ناحیه تروریست های داعش کشته شوند اشکالی نداشته باشد.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: این طور نیست اگر در یمن، یمنی ها با بمب های آمریکایی کشته شوند اشکالی نداشته باشد و نمی شود این فاجعه و تروریسم بین المللی پذیرفته شده باشد .

رئیس دستگاه قضا گفت: جمهوری اسلامی ایران تروریسم و کشتن افراد بی گناه را در هر صورت و وجهش غیرقابل قبول می داند و محکوم می کند چرا که تروریسم خوب و بد نداریم و جمهوری اسلامی ایران این را نمی تواند بپذیرد.