پرونده متهم قتل عام خانوادگی مختومه شد

متهم پسر ۳۶ ساله ای  بود که سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی را داشت عصر روز ۲۱ مرداد ماه سال ۹۴ جنایتی هولناک را در شهرک ‌غرب پایتخت رقم زد. ساعتی پس از این جنایت بازپرس سعید احمدبیگی، قاضی کشیک وقت تهران در جریان موضوع قرار گرفتند و سریعا به همرا تیمی از کارآگاهان اداره دهم در محل حضور یافتند. قاتل که خانواده خواهر ۳۳ساله‌اش به نام مریم، مادر ۵۸ ساله‌اش به نام مهری و پدر ۶۶ ساله‌اش به نام محسن را هدف ضربات چاقو قرار داده بود در صحنه قتل دستگیر شد و صبح روز بعد زمانیکه در برابر بازپرس سعید احمدبیگی قرار گرفت اعلام کرد یک لحظه عصبانی شدم و پس از آن خواهر و مادر و پدرم را با چاقو زخمی کردم. او که در آن لحظه از مرگ هیچکدام از اعضای خانواده خبر نداشت اعلام کرد به بیماری روانی مبتلا هستم و یکی از دلایلی که این اتفاق رخ داد همین بود. او در آن لحظه آرزوی سلامتی برای خانواده اش کرد و گفت ای کاش هیچ بلایی سرشان نیامده باشد.

حامد که عامل این جنایت بود پس از دستگیری روز گذشته برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در مورد علت عصبانیت خود نیز این طور ابراز داشت که به این دلیل دست به جنایت زده که پدر و مادرش به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش نرفته بودند.

در انتها پس از گذشت یکسال از این جنایت، حامد با تشخیص پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد و با مدارک موجود در پرونده ثابت شد او در هنگام جنایت جنون محرز داشته است. در نتیجه به دستور بازپرس محترم پرونده، حامد از جنبه کیفری جرم خود تبرئه شد و تحقیقات در زمینه جرم صورت گرفته ادامه دارد.