جزئیات خرید اقساطی کالا برای فرهنگیان اعلام شد
شهاب الدین غندالی مدیر عامل موسسه ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: طرح خرید اقساطی کالا برای فرهنگیان تا سقف ١٥ میلیون تومان در نظر گرفته شده که فرهنگیان می توانند با مراجعه به اداره تعاون آموزش و پرورش محل خدمت خود و تکمیل فرم از خدمات فروشگاه های رفاه و اتکا استفاده کنند.

 

مدیر عامل موسسه ذخیره فرهنگیان عنوان کرد: بر اساس قرار داد میان صندوق ذخیره فرهنگیان و فروشگاه های اتکا و رفاه طرح خرید اقساطی رفاه کارت فرهنگیان در چند استان کشور اجرایی شد.

 

وی بیان کرد: همکاران فرهنگی با در اختیار داشتن کارت رفاه فرهنگیان تا سقف ١٠ میلیون تومان در تمام فروشگاه های رفاه حق خرید از کالاهای موجود را دارند که قسط ها در طی ١٠ ماه و بدون کارمزد پرداخت می شود.

 

غندالی گفت: فرهنگیان می توانند با در اختیار داشتن اتکا کارت تا سقف ١٥ میلیون تومان از فروشگاه های اتکا خریداری کنند که اقساط باید طی ٣٦ ماه با کارمزد مصوب بانک مرکزی پرداخت شود.

 

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: طرح رفاه کارت فقط در چند استان اجرایی شده که تا چند ماه آینده این امکان برای تمام فرهنگیان سراسر کشور فراهم می شود.

 

غندالی گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح امکان استفاده ٣٠٠ هزار نفر از فرهنگیان فراهم می شود و فرهنگیان می توانند با مراجعه به ادارات رفاه مناطق آموزش و پرورش و پر کردن فرم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: محدودیتی برای استفاده هر فرهنگی از دو کارت به شرط پرداخت قسط های هر دو کارت وجود ندارد همچنین تمام بازنشستگان نیز مانند افراد شاغل امکان استفاده از خدمات را دارند.

 

غندالی گفت: گواهی کسر از حقوق به عنوان ضمانت نامه کافی است و به هیچ ضامن دیگری جهت استفاده از تسهیلات نیاز نیست که ٤٥٠٠ میلیارد تومان برای تسهیلات فروشگاه های اتکا پیش بینی شده  که امیدواریم تا مهر ماه سال ٩٥ تمام فرهنگیان در سراسر کشور امکان بهره گیری از خدمات هر دو کارت را داشته باشند.