مشکلات با شعار دادن حل نمی شود

علیرضا دبیر در دویست و شصت و نهمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  در خصوص مشکلات ری اظهار داشت: نباید در خصوص ری شعاری صحبت کنیم متاسفانه سال‌هاست این مشکلات در ری وجود دارد و چه در دولت قبل چه در این دولت توجهی برای رفع مشکلات مردم این منطقه نشده است.

وی ادامه داد: فرماندار گزارش بدهد که دولت در این منطقه چه کرده است سال‌هاست مشکلات این منطقه مطرح می‌شود ولی در عمل اقدامی نمی‌بینیم و مردم این منطقه نیازمند کار عملی برای رفع مشکلاتشان هستند.

دبیر به عملکرد شهرداری در این منطقه هم انتقاد کرد و گفت: مسئولین شهرداری باید به مردم پاسخگو باشند که چرا اعتبارات نقدی را در این منطقه شهرداری تخصیص نمی‌دهند یاچرا  شرکت خاک ریزآب  در این منطقه به تعهداتش عمل نمی‌کند.

وی تصریح کرد: من اهل این منطقه هستم و سال‌ها مشکلات مردم این منطقه را از نزدیک دیده‌‌ام. همه در طی سال‌های اخیر در خصوص رفع مشکلات این منطقه حرفهای خوبی می‌زنند ولی در هنگام عمل، همه عقب می روند و دوباره مردم می‌مانند و مشکلاتشان که به قوت خود باقی است. نیازی به تشکیل کارگروه برای رفع مشکلات این منطقه نیست. به تعهداتمان که مصوب هم شده عمل کنیم کافی است.