واکنش مسئول شهری به بیلبوردهای حقوق بشر آمریکایی

مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با موضوع حوادث هفتم تیر اظهار داشت: به نظر بنده بیلبوردهایی که در خصوص اقدامات حقوق بشر آمریکایی در سطح شهر نصب شده، کار مثبتی بوده است.

 

وی افزود: اقدامات سازمان زیبا سازی در ادامه پیشنهاد مقام معظم رهبری و همچنین در خصوص هفته هفتم تیر و حوادثی که در آن هفته رخ داده، بوده است.

 

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان زیبا سازی کمپینی را در خصوص حوادث هفتم تیر بر پا کرده بود تصریح کرد: تمامی پیشنهاد طراحان مختلف در این کمپین جمع‌آوری شد و با یک غربالگری پیشنهادات مثبتی که می‌توانست به مناسبت این هفته مؤثر باشد در سطح شهر به نمایش درآمد.

 

شاکری تاکید کرد: برخی از تبلیغاتی که در سطح شهر نصب می‌شود بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و حوادثی که در اطراف کشورمان در حال رخ دادن است، بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا قصد دارد با اجرایی کردن برجام 2،3،4 ایران را در قضیه حقوق بشر، کمک به نیروهای مقاومت منطقه و همچنین موشک‌ها محکوم کند، گفت: سازمان زیبا سازی با این اقدام پیش دستی کرده و خود آن‌ها را در بسیاری از مسائل محکوم کرده است.