پاتک پلیس به سارقان و زورگیران غرب پایتخت

سردار محسن خانچرلی با اعلام خبر متلاشی شدن چند باند سارق منزل، زورگیر و سارقان مغازه در طرح اخیر پلیس غرب استان تهران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات موجود در برخورد با باندهای سرقت و زورگیری، همکاران من در غرب استان تهران اقدامات ویژه‌ای را از ابتدای سال جاری انجام دادند و مبادرت به اجرای چند طرح ویژه در مبارزه با سرقت کردند که در هفته اخیر نیز یکی از این طرح‌ها به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: به دنبال اجرای این طرح، 5 باند سرقت منزل، مغازه و زورگیران خشن که پیش از این شناسایی شده بودند، متلاشی شد و این در حالی است که برخی از این باندها، مبادرت به بیش از 40 فقره سرقت کرده بودند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح یک باند زورگیر که با توسل به زور مبادرت به ورود به منزل قربانیان خود می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند که در اعترافات خود تا این لحظه، به بیش از 25 فقره سرقت اعتراف کرده اند.

خانچرلی اضافه کرد: همچنین اعضای یک باند سرقت خودرو، که پس از سرقت، اقدام به فروش خودروهای مسروقه می‌کردند شناسایی شده و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه در این طرح 35 سارق دستگیر شده‌اند گفت: بررسی پرونده باندهای مشابه نشان می‌دهد که این باندها در تمامی 6 شهرستان غرب استان تهران شامل شهریار، رباط کریم و ... فعالیت داشته‌اند.