یک مرد ۲۸ ساله هندی به تازگی دستگیر شده که ماشین اجاره‌ای را به صورت آنلاین می‌فروخته و بعد خودش در همان روز ماشین را می‌دزدیده است. این مرد بعد از اینکه بار اول از انجام این برنامه به نتیجه مطلوبی دست پیدا می‌کند، تصمیم می‌گیرد برای بار دوم هم این کار را انجام دهد که اوضاع بر وفق مراد پیش نمی‌رود و پلیس او را دستگیر می‌کند. 

مینتو کومار پسر یک کاپیتان بازنشسته ارتش است، او در کار خودش شکست خورده بوده و برای اینکه بتواند مقداری از پول‌هایی که از دست را داده، به کار تازه‌ای نیاز داشته که در همین حین ایده‌ای به ذهنش می‌رسد. او یک ماشین را اجاره می‌کند و کارهای اداری آن‌را هم انجام می‌شود، اما پس از آن برای این ماشین تبلیغات اینترنتی و آنلاین انجام می‌دهد و طی چند روز با قیمت مناسب می‌تواند برایش مشتری خوبی پیدا کند. روزی که ماشین را تحویل می‌دهد و پولش را می‌گیرد و فقط کارهای اداری فروش ماشین باقی مانده بوده، با استفاده از جی‌پی‌اس ماشین آن را پیدا می‌کند و همان روز خودش ماشین را کلیدی که در اختیار دارد، می‌دزدد. 

بعد از اینکه ماشین را می‌دزدد، کسی که آن را خریده بوده به پلیس مراجعه می‌کند و بعد از بررسی اطلاعات ماشین می‌بینند که از طریق سایت خریداری شده‌ و اطلاعات فرد هم درست است و پلیس‌ها احتمال دادند که ماشین دزدی باشد. 

پرونده این ماشین همچنان باز بوده که مدتی بعد مینتو دوباره تلاش کرد همان ماشین را از طرق یک سایت اینترنتی دیگر به فروش برساند. بعد از اینکه دستگیر شد، اعتراف کرد که ماشین اجاره‌ای را فروخته و خودش دزدیده است و می‌خواسته پول‌های از دست رفته در بازار کار را برگرداند.