پیام تسلیت شهردار تهران به مناسبت شهادت آتش نشان فداکار

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در پی شهادت یکی از آتش نشان فداکار تهران حین نجات شهروندان در صفحه شخصی اینستاگرام خود ضمن تسلیت، پیامی را به شرح زیر منتشر کرد:

 

"بامداد امروز جمعه ساعت 1:25دقیقه گروه نجات سه یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در غرب تهران عملیات امداد و نجات خود را در یک واحد مسکونی سه طبقه واقع در بلوار لاله آغاز کردند.

 

ساختمان مشتعلی که همشهریان‌مان در آن، ساعات استراحت خود را سپری می‌کردند. در این عملیات امداد و نجات ١٥همشهری عزیز با جانفشانی آتش نشانان نجات پیدا کردند. اما امداد رسانی به خانم ٨٩ ساله معلولی که در زیرزمین این ساختمان بیهوش شده بود، باعث شد چشمان نگران "طاها" و "یاسین" فرزندان ٢و ٥ ساله آتش‌نشان ٣٦ساله گروه نجات و همسر گرامیش تا همیشه به انتظار بماند.

 

"علی قانع" مجاهدی که جان شریفش را بعد از یازده سال خدمت صادقانه به خلق خدا در این عملیات امداد و نجات تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد یکی از فرزندان و خدمتگزاران مردم شریف ایران است که لحظه به لحظه برای آرامش مردم در فضایی به‌دور از جلوه‌گری به مجاهدت مشغولند. شهادت لباس زیبایست که برازنده قامت فرزندان دلیر این مرز و بوم است.

 

شهادت علی قانع این فرزند شریف ایران را به خانواده، هم رزمان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفته و برای این عزیز سرافراز از درگاه حضرت حق علو درجات را خواهانم ."