محمدمهدی تندگویان ، درباره انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب اظهار داشت: اعضای شورای شهر نامه‌ای را برای برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برای رئیس‌جمهور تنظیم و ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه موافق ارسال نامه به رئیس‌جمهور نبوده‌ام، گفت: با نامه و مکاتبه کار به جایی نمی‌رسد و اگر شورا می‌خواهد تصمیمی را بگیرد باید خیلی عملیاتی اقدام کند، شاید رئیس‌جمهور جواب آن نامه را هم ندهد.

تندگویان ادامه داد: نامه تنظیم‌شده به رئیس‌جمهور توسط اعضا امضا شد و در حال حاضر بنده خبری ندارم که رئیس‌جمهور نسبت به این نامه واکنش داشته است یا خیر.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما یک بحث کلی درباره برگزاری نمایشگاه در شهر داریم و بنده هم بیشتر درباره مصلی بحث دارم. مصلای تهران نه سالن نمایشگاهی است، نه تعریف آن به نمایشگاه می‌خورد و اگر مدعی ساماندهی نمایشگاه‌ها هستیم، باید یک جدول مشخص نمایشگاهی در شهر تهران ایجاد کنیم و بعد مشخص شود کدام نمایشگاه می‌تواند فعال باشد.

تندگویان افزود: شورای شهر تاکنون یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار به احداث نمایشگاه شهر آفتاب داده است و پیش‌بینی می‌شود برای راه‌اندازی این نمایشگاه از سرفصل‌های بعضی از سازمان‌ها و مناطق شهرداری نیز هزینه شده است. نهایتاً با 1500 میلیارد تومان نمایشگاه شهر آفتاب احداث شده که هر روز این نمایشگاه خالی باشد، خیانت به شهر است.

وی گفت: چندین بار به شهرداری تذکر داده‌ایم که بعد از نمایشگاه کتاب، این نمایشگاه یک روز هم نباید خالی باشد و جدول نمایشگاهی آن تدوین شود.