فرار ۲ زندانی اعدامی از زندان خرم‌آباد در سکوت خبری

به نقل از سفیرافلاک؛ چند روزی است که اخباری از زندان خرم آباد به گوش می‌رسد که 2 زندانی اعدامی که با چندین کیلو هروئین دستگیر و روانه زندان شده بودند با برنامه ریزی از پیش طراحی شده و مهندسی از زندان خرم آباد فرار کردند.

 

برنامه ریزی فرار این 2 زندانی گویا با جعل یک نامه رسمی آغاز شده است که در آن از زندان خواسته می شود که این 2 زندانی که حکم اعدام ها آن‌ ها صادر شده است به یکی از شعب به دادگاه های استان فراخوانده شوند و زندان نیز این 2 فرد را طی مراحل قانوانی راهی دادگاه می کند.

 

اما در میانه راه با ایجاد یک تصادف ساختگی و شلوغ کاری هم دستان 2 زندانی وارد صحنه می شوند و با اسپری کردن مواد شیمایی به صورت ماموران زندان، زندانیان را فراری می دهند.

 

به دنبال این فرار مشکوک، خبرها حاکی از بازداشت عده ای از ماموران و پرسنل زندان است و تاکنون از سرنوشت 2 فراری خبری نیست.

 

فرار 2 زندانی در حالی صورت گرفته است که با گذشت چندین روز از این فرار، تاکنون از سوی منابع ذیصلاح اطلاع رسانی مطلوبی صورت نگرفته است و این موضوع را نیز از رسانه ها به نوعی پنهان کرده‌اند.

 

درصورتی که می توانستند در همان لحظات اولیه با انتشار تصاویر 2 زندانی اعدامی در سطح وسعی از رسانه‌ها به دستگر شدن آن ها کمک شود.

 

بدون شک آزادی افراد خطرناکی نظیر این 2 زندانی در سطح جامعه می تواند جرم های دیگری نیز از سوی آن‌ها صورت بگیرد.

 

گفتنی است، نحوه فرار این زندانی شبیه به یکی از سریال های تلویزیونی" هوش سیاه" بوده که چند وقت پیش از رسانه ملی پخش می‌شد.