لج بازی های بی شرمانه 2 خواهر با پسران جوان

فریبا زن 26 ساله ای است که حدود سه سال از ازدواجش می گذرد.

او و خواهرش که از سوی پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شده اند در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

فریبا در این مرحله به قاضی گفت: شوهرم بیشتر وقتش را سرکار بود و من نیز روزهایم را بیشتر با خواهرم می گذراندم. چندی پیش از طریق یکی از همکلاسی های دوران دبیرستان با یک گروه اجتماعی آشنا شدم که تصاویر مستهجن و غیر اخلاقی رد و بدل می کردند.

زن جوان افزود: من در این فضای مجازی با چند پسر آشنا شدم و با آنها سر لج بازی افتادم.

خواهرم که می دید سر در لاک خود فرو برده ام و مدام در گیر گوشی تلفنم هستم حس کنجکاوی اش گل کرد و موی دماغم شد. به او گفتم موضوع از چه قرار است و از آن به بعد شرم و حیا را زیر پا گذاشته و از سر لج آن پسرهای بیکار مدام عکس های غیر اخلاقی و مستهجن ارسال می کردیم.

فریبا گفت: این کار ما روزهای اول یک سرگرمی بود و از آن به بعد به جنگ و مقابله رو کم کنی تبدیل شد.

او افزود:من حتی در صدد بودم یک تله ای برای این چند پسر بگذارم و به نوعی از آنها نکته ضعف درست و حسابی ای بگیرم و تیغ شان بزنم تا حسابی روی شان کم شود اما من و خواهرم که روزی چند ساعت همین کار را می کردیم شناسایی و دستگیر شدیم .

فریبا در پایان گفت:من با این اشتباه نه تنها زندگی خودم را به خطر انداخته ام بلکه آبروی خواهرم را هم لکه دار کرده ام.

او اظهار داشت: شوهرم خیلی خشمگین، کم حرف و بی تفاوت بود. ارزش و احترامی برایم قایل نمی شد و می دانستم تحت تاثیر حرف های مادرش که می گفت به زنت روبدهی افسار زندگیت را از دست خواهی داد می خواست به گمان خودش با من برخورد جدی و مردانه ای داشته باشد. اما او نمی دانست بی توجهی و بی تفاوتی از مرام مردانگی دور است.

همین کارهایش حرصم را در می آورد و عذابم می داد .من اشتباه کردم برای فرار از احساس تنهایی و افسردگی به خواهرم و بعد هم گوشی تلفن همراهم وابسته شدم.

حالا هم بهانه خوبی دستش داده ام تا سرنوشتم به تباهی کشیده شود. اصلا حاضر نیست با من صحبت کند و می گوید بی برو برگرد طلاقت می دهم.

به گزارش خبرنگار رکنا،به دستور مقام قضایی تحقیق بیشتر از این دو خواهر آغاز و زن جوان و همسرش به مرکز مشاوره معرفی شدند