پخت و پز برخی اصلاح‌طلبان شورا با یک عامل فتنه

پرویز سروری،‌ درباره تحرکات اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران برای انتخابات هیئت رئیسه، اظهار داشت: متأسفانه اخباری به دستمان می‌رسد که نشان می‌دهد خارج از شورای شهر پخت‌و پزهایی صورت می‌گیرد و افرادی فضای شورای شهر را به صورت سیاسی نگاه و با رویکردی سیاسی مسائل شورا را تعقیب می‌کنند.

وی ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران یک انتخابات داخلی و کاملاً مربوط به نمایندگان شورای شهر است اما وقتی عناصر خارجی وارد عمل و شخصیت‌های سیاسی وارد موضوع می‌شوند، نشان می‌دهد دیگر این موضوع یک نگاه شورایی نیست بلکه نگاهی سیاسی برای تصاحب قدرت است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: این اقدامات به شکلی فرمان شورای شهر را در جاده‌های سیاسی کشاندن و سال آخر را به تنش‌ها و چالش‌های غیرمرتبط با فلسفه شورا منتقل کردن است اما واقعاً این پدیده خوبی نیست. 

وی خاطرنشان کرد: من شنیده‌ام برخی اعضای اصلاح طلب شورای شهر با یکی از عوامل فتنه نشست برگزار کرده و در تلاش هستند که با انجام چنین اقداماتی مدیریت آرای انتخابات را شکل دهند اما باید خدمت این افراد عرض کنم که نمایندگان شورای شهر نشان داده‌اند افراد مستقلی هستند و خودشان برای مدیریت شورای شهر تصمیم‌ می‌گیرند نه دیگران،‌ در عین حال نیز  مداخله‌ مجموعه‌های غیر مرتبط با شورا و اعمال نظر آنها را یک خطر برای شورا و یک ضایعه برای فلسفه نمایندگی می‌دانم.

وی افزود: پیشنهادم این است که وارد فاز سیاسی کردن این موضوعات نشوند، این‌ها از یک منظر تخصصی و فنی بحث نمی‌شود و کاملاً مباحث سیاسی و یک عقده گشایی است.