به راحتی یک کلیک قمار کنید/صاحب قمارخانه: اگر دستگیر شوم آخرش ۲سال حبس است!

در کنار تلاش روزانه مردم برای کسب درآمد، عده ای هر روز پای کامپیوترهای خود نشسته اند و در چند لحظه میلیون ها تومان پول را جابجا میکنند، عده ای خوشحال که مقداری پول برده اند، عده ای دار و ندارشان را از دست میدهند و مسئولان سایت هستند که روز به روز پولدارتر میشوند.

 
 
ح.ش یکی از کاربران سایت پ.پ که تقریبا یک سال است فعالیت خود را آغاز کرده و بدون هیچ مشکلی به کارش ادامه می‌دهد، درباره این موضوع گفت: حدود یک سال قبل در کانال های تلگرام و سایت های مختلف تبلیغ سایت های پوکر را میدیدم که عکس میزهای پوکر را گذاشته اند و پایین آن نوشته اند میلیونر شوید! برایم جالب بود که این چه کاری است که چنین درآمدی دارد. با کمی پرس و جو بازی را یاد گرفتم و وسوسه شدم که در سایت بازی کنم. ابتدا با ٢٠ هزار تومان شروع کردم. کمی بردم، کمی باختم و میدیدم که در میزهای سنگین تر پول های به مراتب سنگین تری جابجا میشود. بعد از بردهایم فکر این که اگر در میز سنگینتری بازی میکردم مثلا یک میلیون تومان بیشتر میبردم من را روز به روز به میزهای بالاتر کشاند و تا به خودم آمدم دیدم ١١٠ میلیون تومان که تمام دار و ندارم بود را از دست دادم و به خاک سیاه نشسته ام. هنوز باورم نمیشود در طول چند ماه، منی که میخواستم فقط این سایت را با ٢٠ هزار تومان تست بکنم وارد چنین منجلابی شدم.
 
 
این کاربر سایت در پاسخ به این سوال که چطور این سایت فیلتر نمی‌شود گفت: در این یک سال حدود ٢٠ بار سایت فیلتر شده که هر بار بلافاصله ادمین سایت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آدرس جدید سایت را وارد می‌کرد و همه بلافاصله دوباره بازی شان را از سر می‌گرفتند. در حقیقت فیلتر شدن سایت برای آنها بیشتر شبیه یک شوخی بود.
 
 
وقتی به او گفتم که درآمد سایت از کجاست و آیا خودت را مقصر نمیدانی که در چنین دامی افتادی، پاسخ داد: پول‌هایی که کاربرها در هر دست بازی که بین چند ثانیه تا یکی دو دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد؛ وسط میگذارند ٢ درصد از آن به صورت خودکار کم می‌شود و به حساب ادمین سایت می‌رود و در میزهای سنگین که پول وسط گاهی تا بالای پنجاه میلیون تومان هم می‌رود. ادمین بالای یک میلیون تومان پول به جیب می‌زند و این فقط یکی از میزهای سایت و فقط برای چند ثانیه است، من چند بار حدودی حساب کردم، پولی که ادمین در یک ساعت از تمام میزها دریافت می‌کند خیلی عدد عجیب و غریبی می‌شود. می دانم، درباره اینکه چه کسی مقصر است، صددرصد مقصر اصلی خودم هستم که وارد این داستان شدم، بعضی شب ها تا صبح بیدار بودم و از استرس خوابم نمی‌برد، یکی دوبار حس کردم که دیگر سکته می‌کنم و زندگی برایم به جهنم تبدیل شده. حتی یکی دوبار به ادمین که از طریق تلگرام با کاربرها در ارتباط است گفتم که شکایت می‌کنم و در جواب به من گفت: اگر شکایت کنی نه تنها به پولت نمی‌رسی بلکه به خاطر اینکه قمار کرده ای، شش ماه هم باید زندان بروی، من هم جرمم ٢ سال زندان دارد؛ البته اگر بتوانند پیدایم کنند که نمی‌توانند! وگرنه این همه از من شکایت شده است.
 
 
ح.ش همچنین درباره تجربه اش از بازی و اینکه چه قدر امکان دارد در این بازی میلیونر شود توضیح داد: تنها کسی که مطمئنم میلیونر شده ادمین سایت است، مطمئنم بقیه همه فقط مثل من از یک جایی به بعد دنبال این هستند که پولشان را پس بگیرند، در این که اشتباه بزرگی مرتکب شده ام شکی نیست ولی چرا باید چنین کسانی اینقدر راحت در کشور فعالیت کنند و قربانیانی مثل من را به دام بیندازند. زندگی ام را در این بازی از دست داده ام و دستم به هیچ جا بند نیست و اینها هنوز آزادانه کارشان را انجام میدهند. واقعا نمیدانم باید چه کار کنم و حاضرم هر کاری انجام دهم تا پولم را از این کلاهبرداران پس بگیرم.
 
 

ح.ش فقط یکی از هزاران قربانی این سایت های قمار است، خیلی ها کارشان به فروختن خانه، ماشین و حتی وسایل خانه کشیده تا بتوانند پولی را که در این سایت ها از دست داده اند پس بگیرند و نه تنها پس نگرفته اند بلکه اوضاعشان بدتر شده و کارشان به بیمارستان کشیده شده است. اینها چوب سادگی شان را خورده اند و ادمین های سایت های مختلف به راحتی با پولهایی که اینها به سختی درآورده اند، میلیونر که نه، بهتر است بگوییم میلیارد شده اند و هنوز به راحتی به کارشان مشغولند و دنبال مشتریان جدید میگردند.