فولادگر: واگذاری مسکن در شهرداری را برای سرپوشی بر مسئله حقوق های نجومی مطرح می کنند

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای جدید اصلاح طلبان مبنی بر واگذاری املاک به افراد ویژه توسط شهرداری تهران، اظهار داشت: در مباحث اینچنینی ما معتقدیم که اگر این موارد کاربرد سیاسی پیدا کند و تنها یک هدف را مبنا قرار دهیم و مسائل را بدون آگاهی صرف ابعاد سیاسی قبل از اینکه به یک قضاوت برسیم دنبال کنیم، به یک موضوع کاربردی و سیاسی تبدیل می‌شود که نتایج آن را در حال حاضر می‌بینیم.

وی افزود: چنین مباحثی راه دارد. شورای شهر و سازمان‌های نظارتی هستند که طبعا می‌توانند به دور از جنجال‌های سیاسی موضوعات را رسیدگی و ارزیابی کنند که چنین اتفاقی افتاده یا خیر و به این موضوع بپردازند که آیا اصلا امکان پذیر است که زمین در شهرداری بدون رعایت ضوابط اداری و مسیر شورای شهر و مدیریت شهری به افراد تعلق بگیرد یا خیر؟ بنابراین باید چنین مواردی از مسیر خود بررسی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین تصریح کرد: زمانی که رسیدگی‌های لازم از راه خود طی نشود این شائبه دامن زده می‌شود که این تنها یک هدف‌گذاری سیاسی است برای اینکه موضوعات دیگر تحت‌الشعاع قرار بگیرد. لذا به راه انداختن چنین موضوعاتی یک هدف‌گذاری سیاسی برای این است که افکار عمومی را از موضوعات دیگری مانند حقوق‌های نجومی  غافل کرده و متوجه این موضوع کنند.

فولادگر در خاتمه عنوان کرد: طرح چنین موضوعاتی تنها با انگیزه سیاسی است که مسائل اقتصادی و توقع و انتظاراتی که از مسئولان می‌رود مغفول مانده شود؛ همچنین مسائل فرهنگی که مطالبه کلی مردم از مسئولان اجرایی و دولت به فراموشی سپرده شود. در عین حال اعتقاد ما این است هر موضوع از این قبیل وجود دارد باید از راه خود بررسی شود و بدون حب و بغض حزبی و جناحی باشد تا در صورت لزوم با آن برخورد شود.