مدارس فاقد سیستم گرمایشی به وسایل گرمایشی مجهز شدند

علی‌اصغر فانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای کشور توسعه فضاهای آموزشی در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: در این راستا باید برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در کشور را با مشارکت‌های مردم ارتقا داده و به استانداردهای لازم برسانیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: توسعه طرح‌های آموزشی در کشور نیز یکی دیگر از مهمترین نیازهای ما در بخش نظام آموزشی است که در این راستا از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تا کنون بیش از 5 هزار و 820 طرح آموزشی در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

فانی با تأکید بر اینکه در این راستا همچنین در این مدت 33 هزار و 66 کلاس درس نیز در کشور به بهره‌برداری رسیده است، افزود: براساس آمار موجود با ساخت این مدارس، چهار میلیون و 632 هزار و 710 مترمربع به فضای آموزشی کشور افزوده شده است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه توسعه فضاهای آموزشی در نیازمند تخصیص اعتبارات است گفت: امسال و برای توسعه فضاهای آموزشی در مناطق مختلف کشور یک هزار و 700 میلیارد ریال ریال بودجه اختصاص یافته است.

*مدارس فاقد سیستم گرمایشی به وسایل گرمایشی مجهز شدند

فانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اهمیت تجهیز مدارس به سیستم‌های گرمایشی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و اهمیت موضوع در دولت یازدهم از 211 هزار و 963 کلاس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد، 152 هزار و777 کلاس به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه استان البرز یکی از استان‌های مهم به منظور توسعه فضاهای آموزشی است تأکید کرد: با توجه به مهاجرت‌ها و همچنین رشد جمعیت دانش‌آموزی لذا لازم است تا توسعه فضاهای آموزشی در البرز در اولویت قرار گیرد.