اجناس خارجی در فروشگاه شهروند
محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر با اشاره به عدم توجه شهرداری تهران به تذکرات کتبی اعضای شورای شهر اظهار داشت: در چند ماه گذشته در خصوص فروش اجناس خارجی در فروشگاه‌های زنجیزه‌ای شهروند به شهرداری تهران تذکر دادم اما این نهاد به تذکر بنده توجهی نکرد. 
 
وی افزود: در حال حاضر شاهد فروش اجناس خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند هستیم در حالی که این موضوع با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد. 
 
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به موضوع انتشار نشریات غیر ضروری در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این نشریات با حجم گسترده توسط روابط عمومی شهرداری یا قسمت‌های دیگری از این نهاد منتشر می‌شود در حالی که بنا به اعلام کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بودجه انتشار این مجلات خلاف مقررات بودجه‌ای شهرداری تهران است. 
 
سرخو با بیان اینکه پیشنهاد می‌دهم که کمیسیون فرهنگی شورا به این موضوع ورود پیدا کند، تصریح کرد: امروزه بسیاری از برنامه‌های شهرداری تهران به دلیل کمبود بودجه متوقف شده به همین دلیل جای سوال دارد که اگر انتشار اخبار برای شهرداری تهران حائز اهمیت است از سیستم‌های الکترونیک و فضای مجازی استفاده نمی‌کرد. 
 
وی ادامه داد: باید رسیدگی به این موضوعات به صورت جدی دنبال شود.