با روغن نارگیل زیبا شوید
کافی است یک شیشه روغن اصل نارگیل داشته باشید و تحولات تازه‌ای در زیبایی و سلامت پوست خود ایجاد کنید. روغن نارگیل ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد.  چیزی که حتماً به شما انگیزه می‌دهد تا یک شیشه از آن را تهیه کنید دسترسی و قیمت ارزان آن است. اما این ماده خواص بهداشتی زیادی دارد که باید به آن توجه ویژه‌ای کنید. روغن نارگیل هم برای سلامت و هم برای زیبایی پوست‌تان در دسترس  است و شما می‌توانید  از آن براحتی استفاده کنید. این چند پیشنهاد را برای استفاده بهتر و مؤثرتر از روغن نارگیل در نظر داشته باشید.

روغن نارگیل برای سفید شدن دندان‌ها

مالش روغن روی دندان، یکی از راه‌های سالم و طبیعی برای از بین بردن باکتری‌های غیر مفید دهان و دندان است و باعث خوشبوشدن دهان می‌شود. روغن نارگیل ماده منحصر به فردی است که برای از بین بردن میزان جرم‌های نشسته بر روی دندان بسیار مؤثر است. علاوه بر آن  روغن نارگیل برای سفیدتر کردن دندان‌ها نیز بسیار کاربرد دارد و این ماده طبیعی هرگز به دندان‌هایتان آسیب نمی‌زند. در واقع اگر دندان‌های‌تان به آن اندازه که می‌خواهید سفید نشود با این حال برای از بین بردن جرم و باکتری‌های دندان بسیار مفید است. یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را روی دندان‌هایتان ماساژ بدهید. حداقل ۵ دقیقه و حداکثر ۱۵ دقیقه صبر کنید و اجازه بدهید روغن روی دندان‌ها بماند. هر روز این کار را تکرار کنید. خیلی زود متوجه اثر آن می‌شوید.

روغن نارگیل برای موهای وزدار

روغن نارگیل یک ماده فوق‌العاده برای مو است. روغن نارگیل هم حالت دهنده است و هم برای نرمی و لطافت آن مؤثر است و یک آب‌رسان مو به حساب می‌آید.  این روغن برای کسانی که موهای وز، خشک و بدحالتی  دارند فوق‌العاده اثر دارد.  اگر موخوره دارید روزانه کمی از روغن نارگیل را به نوک موها بمالید. برای کاهش وز مو می‌توانید به اندازه یک سوم از کل شامپویی که برای شستن موها استفاده می‌کنید روغن به آن اضافه کنید. به مرور زمان وضعیت موها بهتر می‌شود و تأثیر آن را با نرمی و درخشندگی مو   خواهید دید.

روغن نارگیل یک نرم‌کننده قوی

محصولات بهداشتی مو بشدت به مو آسیب می‌زنند. حتی شامپوهایی که برای شست‌وشو استفاده می‌کنید با وجود ویژگی‌هایی که برای آن ذکر می‌کنند باز هم باعث خشکی و شکنندگی پوست می‌شوند. علاوه بر این رنگ کردن مو و خشک کردن مو با ابزارهای حرارتی که بسیار هم مورد استفاه قرار می‌گیرند به موها آسیب می‌زنند. با این حال راه‌حل‌هایی برای مراقبت از موها وجود دارد.

اگر موی سالم می‌خواهید باید مراقبت‌هایتان را بیشتر کنید. استفاده از مواد طبیعی در مراقبت از موها یک راه‌حل ساده و مؤثر است. کافی است مثلاً از روغن نارگیل به عنوان یک نرم‌کننده برای موهایتان استفاده کنید. برای اثر بخشی بیشتر، موها را به روغن آغشته کنید و یک تا دو ساعت صبر کنید یا در طول شب موها را چرب کنید و بپوشانید. بعد از یک یا دو بار، درخشندگی و نرمی به موها بازمی‌گردد.

روغن نارگیل برای اصلاح راحت

برای یک اصلاح راحت می‌توانید از روغن نارگیل استفاده کنید. شما می‌توانید این روغن را جایگزین ژل‌های اصلاح کنید و با یک روش طبیعی یک اصلاح راحت، بی‌درد، سریع و کم هزینه داشته باشید. نتیجه این اصلاح حتی بهتر از مواد دیگر خواهد بود. با این روش پوست بدن همزمان نرم و لطیف باقی می‌ماند.