سردار اشتری: پلیس باید حرفه‌ای باشد

سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ناجا در دومین روز از هفته نیروی انتظامی با اشاره به در پیش رو بودن محرم حسینی، یاد و خاطره شهدای ناجا و شهیدان مدافع حرم گرامی با همکاری هیئات مذهبی بتوانیم مراسم عزاداری‌های حسینی را در امنیت و آرامش کامل برگزار کنیم.

وی با اشاره به شهادت 13 هزار پرسنل نیروی انتظامی و جانبازی 20 هزار نفر در حین مأموریت، گفت: هفته ناجا یادآور رشادت‌ها و ایثارگری نیروهای جان بر کف پلیس است و این خدمت شبانه‌روزی به مردم بالا‌ترین افتخار برای ماست و باید در این هفته با توانی مضاعف در خدمت به مردم کوشا باشیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی برای افزایش ارتباط پلیس با تمام اقشار مردم است، ادامه داد: ما باید بتوانیم در ارتباط بیشتر با مردم، یار مهربان مردم باشیم.

سردار اشتری ادامه داد: ما هیچ نقطه پنهانی نداریم و هموار ه در منظر مردم قرار داریم و از نطرات مردمی استقبال می‌کنیم.

وی گفت: با توجه به نظرات مردمی، کارگروه‌هایی برای عملیاتی کردن پیشنهاد‌های تشکیل شده و من برای این همکاری و یاری‌رسانی مردم، کمال تشکر را از آن‌ها دارم.

فرمانده ناجا با اشاره به توجه به بنیه انتظامی در هفته ناجا افزود: ما معتقدیم پلیس باید حرفه‌ای باشد و خوشبختانه هر چه جلو‌تر می‌رویم آمادگی بیشتری پیدا می‌کنیم و مقابله با جرایم امروز، بدون توجه به آموزش و تجهیزات امکانپذیر نیست.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز امنیت مثال زدنی را در کشور شاهدیم، افزود: نعمت امنیت بالا‌ترین نعمت است که این امنیت مرهون همکاری مردم، هدایت‌های رهبری و تعامل ارتش، سپاه و بسیج است.

وی ادامه داد: باید مراقبت کنیم تا هیچ گروهی اجازه تعرض به مرزهای ما را نداشته باشد و خوشبختانه هرگاه گروه‌های تکفیری، اشرار و گروهک‌ها قصد تجاوز به مرزهای ما را داشتند با هوشیاری همکاران ما ناکام ماندند.

فرمانده ناجا با تأکید بر فعالیت پلیس در مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی و ورود کالاهای قاچاق و انجام کامل مأموریت‌های پلیس گفت: امیدواریم بتوانیم سربازی فداکار برای رهبری باشیم و با کسب رضایت مردم، اعتماد آن‌ها را که بالا‌ترین سرمایه ما هستند، ارتقا دهیم.

سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دولتمردان بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان ناجا را مرتفع کنیم و برنامه‌ریزی‌هایی را نیز در این بخش داریم