پلیس باید یار مهربان مردم باشد

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در در صبحگاه عمومی ناجا در اولین روز از هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته گرامیداشت و قدردانی از نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی است ما بیش از 13 هزار شهید دفاع مقدس و بعد از آن برای نظم و امنیت تقدیم کشور و رهبری کرده ایم.

وی افزود: در کنار این تعداد شهید بیش از 20 هزار جانباز و معلول در حین به خدمت به این درجه نائل شدند.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمام ایام هفته مشغول به ارائه خدمت است و ایام تعطیل را هم مجالی برای استراحت ندارد گفت: این بالاترین افتخار برای همکاران ما است. همکارانی که بزرگ ترین افتخارشان سربازی ولایت و خدمت به مردم است.

وی افزود: در این هفته باید قدردان زحمات همکاران خود باشیم و این هفته با توان و نیروی مضاعف به مردم کشورمان خدمت کنیم و امیدواریم در سراسر کشور به ویژه مراکزی که مسئولیت خدمت دارند با روحیه و نشاط بیش تر خدمات ارائه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در این هفته ارتباط با مردم و نخبگان و برگزیدگان مردم باید افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: ما به فرموده مقام معظم رهبری باید یار مهربان مردم باشیم. مردم عزیز با رجوع و حضور در مرکزهای انتظامی باید احساس آرامش کنند و این یار مهربان را در کنار خودشان احساس کنند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: ارتباط با علما و مراجع معظم تقلید، دانشگاهیان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم باید در ابن هفته ارتقاء پیدا کند برای یک سال کاری ما در آینده ذخیره ای باشد.