امضای تفاهم نامه تهران- مونترال فرصتی برای همکاری در عرصه های فنی و توریستی

 محمدباقر قالیباف شهردار تهران در نشست مشترک و امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری تهران و متروپلیس و شهرداری مونترال که امروز (یکشنبه) در برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: از میزبانی شهرداری مونترال که قبل از نشست شهرداران دنیا که قرار است تا کمتر از 10روز دیگر در بوگاتو برگزار شود، ابراز خوشحالی می کنم.

وی افزود: امضای این تفاهم نامه فرصتی را برای همکاری های بیشتر و موثرتر بین 2شهرداری تهران و مونترال فراهم می کند.

شهردار تهران گفت: چالش های کلان شهرهای بزرگ دنیا همه شبیه یکدیگرند و امروز مشکلات آب ، فاضلاب، محیط زیست، حمل ونقل ، فضای سبز و بهداشت از جمله چالش های همه شهر ها برشمرده می شود.

قالیباف تصریح کرد: با همکاری ریاست متروپلیس زمینه فعالیتهای اقتصادی، فنی و فرهنگی بیش از گذشته در سطح کلان شهرها دنبال می شود.

وی افزود: البته روی دیگر این تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تهران و مونترال است که از این پس با امضای این تفاهم نامه همکاری بین دو شهر رونق می گیرد.

شهردار تهران گفت: گفت و گو های بین شهرداری تهران و شهرداری مونترال در آینده زمینه همکاری بیشتر را در عرصه های مختلف برای 2شهر مهیا می کند.

قالیباف تصریح کرد: حضور شهردار مونترال که به عنوان یکی از شخصیت های کانادا است، فرصتی را برای ارتباط و تعامل بیشتر و استفاده از امکانات هر 2کشور در سفرهای علمی، توریستی و اقتصادی بیشتر از گذشته فراهم می کند.