کاهش ١٠ درصدی تصادفات ترافیکی پایتخت

سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان های انتظامی پایتخت که با حضور سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا برگزار شد گفت: ماندهی انتظامی شهر تهران برای سومین سال متوالی در کشور رتبه برتر میان یگان‌های انتظامی را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تدابیر فرمانده ناجا و با توجه به اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی و استفاده از فناوری های نوین، موفق به کاهش چشمگیر جرایم و افزایش کشفیات در ٦ ماهه نخست امسال شدیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در ٦ ماه نخست امسال شاهد کاهش ١٣ درصدی وقوع سرقت، ٢١ درصدی قتل، ١٦ درصدی سرقت مسلحانه، ١١ درصدی سرقت به عنف، ٥٥ درصدی آدم ربایی و ٣٦ درصدی شرارت در بایتخت بودیم.

وی با اشاره به کاهش ١٠ درصدی تصادفات ترافیکی پایتخت افزود: علاوه بر این با توجه توجه به دغدغه مردم در خصوص مبارزه با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر، موفق به برخورد با تعداد قایل توجهی از قاچاقچیان و افزایش ٢١ درصدی کشف مواد مخدر شدیم.

ساجدی نیا در پایان گفت: همچنین با توجه به فرامین رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا، شاهد رشد ٥٠ درصدی کشفیات کالای قاچاق در پایتخت بودیم.