رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران: بازرسی حق طبیعی دستگاه‌های نظارتی است

 احمد دنیامالی در تذکرات پیش از دستور دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: جلسه روز گذشته با نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی خوب بود که باید کمیسیون‌های چندگانه مشخص و فعال شود.

وی ادامه داد: 3 نفر از اعضا برای پیگیری امور معرفی شوند تا اقدامات زودتر به سرانجام برسد.

دنیامالی درباره شکایت تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از رسانه‌ها اظهار داشت: بعضی از اعضای اعلام کردند که شکایتی انجام نداده‌اند و این موضوع باید منعکس شود. بعضی از اعضای شورای شهر نیز که مورد اتهام قرار گرفته‌اند اعلام کردند که چیزی دریافت نکرده‌اند ولی نمی‌دانم چرا این بحث‌ها به صورت کامل منعکس نمی‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما باید از همکاران خود دفاع کنیم و اجازه ندهیم کیان شورا زیر سوال برود. 

وی گفت: بازرسی حق طبیعی دستگاه‌های نظارتی است بنابراین دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه باید نسبت به موضوع املاک سریعتر اقدام و نتیجه نهایی منتشر شود.

دنیامالی افزود: بنده پیگیری‌های لازم را انجام دادم ولی هیچکدام از این مواردی که در رسانه‌ها منتشر شده مطرح نیست و بنده از اعضای شورای شهر درخواست می‌کنم اگر احیانا شکایتی کرده‌اند از شکایت خود صرف‌نظر کنند چرا که رسانه‌ها چشم و گوش این ملت هستند.