حضور استانداری در نجف و پذیرایی از زائرین

سید حسین هاشمی درباره برنامه‌ریزی محول شده برای استانداری تهران در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: استانداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر نجف اشرف حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما میزبان تمامی زائران در نجف اشرف هستیم چرا که هیچ چیز بالاتر از خدمت به زائران امام حسین(ع) نیست.

استاندار تهران تصریح کرد: انتظار داریم تا در سال جاری که جمعیت بیشتری برای اربعین حضور می‌یابند، خدمت‌رسانی و پذیرایی مناسبی به زائران انجام دهیم.

هاشمی افزود: پیش‌بینی اقامت و پذیرایی 70 هزار نفر از زائران اربعین حسینی را در هر وعده داریم و تمامی امکانات به همین منظور در شهر نجف دایر خواهد بود.

وی اظهار کرد: امیدواریم همانند سال گذشته مردم و واحدهای صنعتی، تولید‌کنندگان و اصناف در این کار عظیم یاری‌رسانی کنند تا استانداری تهران از این خدمت‌رسانی سرافراز بیرون آید.

دستورالعمل شورای امنیت کشور برای استانداریها در ایام تاسوعا و عاشورا

استانداری تهران درباره تمهیدات اندیشیده برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: شورای امنیت کشور هر ساله دستور‌العملی را در این باره صادر و به استانداریها ابلاغ می‌کند که شورای تامین نیز آن را به طور کامل اجرا خواهد کرد.

هاشمی افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری تاسوعا و عاشورای باشکوه در استان تهران فراهم است البته مردم نیز خودشان برنامه‌ریزی و عملکرد صحیح را مدنظر دارند.

وی تصریح کرد: مردم هر ساله مراسم باشکوهی را در جای جای کشور و استان تهران تدارک می‌بینند و این شکوهمندی هرساله، پررنگ‌تر خواهد شد.