متولی رسیدگی به بیکاری در کشور کیست؟؟
سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمار نرخ بیکاری واقعی نیست و تا زمانی که متولی رسیدگی به بیکاری در کشور به طور جدی مشخص نشود، این معضل به قوت خود باقی خواهد ماند.
 
وی تصریح کرد: دولت آمار نرخ بیکاری را 2.5 درصد و مجلس این میزان را بیش از 10 درصد اعلام می کند بنابراین ما نمی دانیم آمار واقعی چند درصد بوده و متولی ساماندهی بیکاران چه کسی است.
 
خدادادی با تأکید بر اینکه وزیر کار بارها اعلام کرده‌اند که متولی رسیدگی به بیکاری در کشور نیستند، ادامه داد: متأسفانه هیچ بند یا ماده‌ای که متولی بودن این وزارتخانه را در خصوص رسیدگی به بیکاری مشخص کند، وجود ندارد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی افزود: به اعتقاد بنده معضل بیکاری حل نخواهد شد چرا که هر اشتغالزایی نیازمند صرف بودجه بالای 200 میلیون تومان است و با وجود شرایط نامطلوب اقتصاد کشور، نامشخص بودن متولی بیکاران، عدم جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی و غیره به رفع این بحران ناامید هستیم.
 
خدادادی در پایان گفت: هر زمان که صحبت از حل معضل بیکاری می‌شود، دولت، مجلس و تمامی مسئولان مربوطه به دلیل نرسیدن به فهم و درک مشترک،  این مشکل را به یکدیگر پاس کاری می‌کنند.