گروه اجتماعی_ هر کس به ایران سفر کرده باشد بارها نام کیش را شنیده است و اگر از شما بپرسند که کیش چگونه است حتما خواهید شنید که میگویند " کیش فوق العاده است". کیش واقعا شبیه به دبی است.

به گزارش افکار نیوز؛ جزیره کیش سرزمین کوچکی است که که مانند یک کشتی به گل نشسته در آبهای گرم و کم عمق خلیج فارس فارس است.این جزیره دارای  جاذبه های متنوع گردشگری است که می تواند  مورد علاقه ی طیف  گسترده ای از گردشگران باشد. همه چیز در کیش وجود دارد، طبیعت بکر آن، سواحل زیبا با شن و ماسه های نرم و فضای سبز، در کنار آب های نیلگون, واضح و روشن  خلیج فارس ترکیبی منحصر به فرد و منطقه ای آرام را ایجاد کرده است.

سواحل مرجانی کیش مانند نور خورشید می درخشدکه این گونه سواحل را در هیچ کجا دنیا نمیتوانید ببینید. آب دریا در نزدیکی ساحل مانند کریستال  آنچنان شفاف است که میتوانید تا فاصله ای دور عمق آب را ببینید. بر خلاف دیگر جاها که سواحل شلوغی دارند سواحل کیش بسیار آرامش بخش بوده و مکان مناسبی برای استراحت کردن است. از دیگر زیبایی های کیش ساختمان های مدرن و شیک این منطقه است  و بهتر از این بدون حق کمرکی میتوانید در مراکز خرید آن خرید کنید .

با توجه به زمان کوتاه گردشگران برای بازدید از بسیاری از مکان ها در جزیره کیش،  ترجیح انها  برای بازدید معمولا جاذبه های زیر است: شهر باستانی حریره که در مرکز بخش شمالی آن واقع شده و با بازدید این شهر باستانی با تمدن جزیره کیش آشنا می شوید و در کنار آن اوقات خوشی را در مجتمع درخت سبز که در نزدیک این شهر باستانی است خواهید داشت کیش دلیل داشتن زیبایی های متنوع می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سفر های خارجی مثل دبی ، تایلند و مالزی گردد . زیر زمین های آبی باستانی که ساکنان کیش  در گذشته برای جمع آوری آب باران استفاده میردند که در زمین حفاری شده  و داری سقف گنبدی بودند .با این که این مخازن دیگر اهمیت قبل را ندارند اما هنوز هم مکانی جذاب برای توریستان است, سواحل کیش که هیچ کوسه ای در آن جا نیست و برای شنا کردن بسیار امن است.پارک دلفین ها در یک باغ زیبا به  مساحتی حدود 70هکتار که گل های کاغذی زیبا دور تا دور درختان نخل پیچیده اند و زمین سبز و گل های رنگارنگ آن طبعتی متفاوت را برای توریستان  نمایان میکند و برای اولین بار در خاورمیانه پستانداران دریایی و پنگوئن ها و دلفین ها بچه ها و بزرگسالان را در این پارک سر گرم میکند. آکواریوم، غروب آفتاب با یک کشتی یونانی, شهر زیر زمینی کاریز,لاک پشت های دریایی کیش، مخازن آب سنتی,مجتمع درخت سبز، اسکله بزرگ تفریحی از جمله دیگر جاذبه های جزیره ی توریستی کیش است. اگر شخصی پر انرژی هستید راه رفتن در کیش بهترین گزینه است هرچند که همانند دیگر شهرها شمار زیادی تاکسی های مدرن و شیک  در این شهر وجود داد.

لست تورز مرجع تور های داخلی و خارجی

وب سایت اطلاع رسانی لست تورز یکی از وب سایت های فعال در حوزه اطلاع رسانی تور و گردشگری می باشد .

از بخش های مختلف این وب سایت برای اطلاع از بهترین پکیج های تور کیش  ، تور مشهد ، تور قشم اشاره کرد .

 شما می توانید آخرین تور های گردشگری در این حوزه را در وب سایت تور های لحظه آخری لست تورز مشاهده نمایید .